[verwijderd] Totaal geen prioriteit, wel een fijne fuctie. Weet niet of deze al op jullie lijstje staat. Is er een mogelijkheid dat als je een topic opent je bij het bericht terecht komt die je nog niet hebt gelezen (soort bookmark). Dat je zeg maar niet eerst de 100 berichten die je al gelezen hebt door hoeft te scrollen? Ik ben erg slecht in omschrijven dus hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Fijne avond!
[verwijderd] Bij mij gebeurt dit automatisch! Als ik op een topic klik, gaat ie direct naar het nieuwste bericht dat ik nog niet gelezen heb...
LucP Snap helemaal wat je bedoeld. Op m'n laptop kom ik ook bij de juiste post terecht (geen idee of dit voor mobiel ook het geval is), maar dan benader ik 't topic via Alle discussies -> topic. Wellicht heeft het daar mee te maken?
Honkeytonk Bij mij gebeurd het ook vanzelf! Open de topics via "algemeen" enz. Niet op een subforum daarin. Oh en via mobiel
[verwijderd] toen ik dit poste lukte dat niet, nu wel, misschien was het een gevalletje overbelaste site... đ
Manque Het probleem lijkt samen te hangen met een overbelaste site. Aangezien we vannacht zijn opgeschaald, zal dit probleem nu minder voorkomen. Bedankt dat je ons erop geattendeerd hebt, TS! Ik sluit nu dit topic.