Bloem https://nos.nl/liveblog/2363324-betogers-dringen-binnen-in-capitool-in-washington-avondklok-ingesteld.html My God zeg. En Trump heeft wel gereageerd op Twitter maar vraagt de betogers niet te vertrekken.😳
Louelle81 Bloem Toevallig zei ik net tegen vriend dat ik het eng vind worden. Zoveel aanhangers die allemaal trouw zijn aan Trump en doen wat hij zegt. Krijg daar echt rillingen van.
Bloem Louelle81 Heel eng ja. Je hebt daar ook heel veel Patriotische groeperingen. Met veel wapens. Soort kleine legers. Doodeng. Altijd al maar nu helemaal.
[verwijderd] Echt bizar, van trump moeten ze vredig blijven! Roep gewoon je aanhangers op om te vertrekken.. er is iemand neergeschoten
[verwijderd] Ik zei vanochtend bij het ontbijt al dat ik benieuwd was hie het vandaag zou gaan en dat ik bang was dat het een bloedbad zou worden. Ik denk dat het nog heel heftig gaat worden als de politie en national garde de coup-plegers en betogers gaat verwijderen.
Miek89 Dit krijg je dus als je wantrouwen voedt bij mensen... En het verschil ook qua beveiliging met de Black lives matters protest bij the capital en nu. Dat is echt ongekend Edit, foto bijgevoegd: Dit was de beveiliging tijdens het BLM protest
[verwijderd] Miek89 Bizar! Maar het is logisch dat Trump vandaag niet zoveel beveiliging had klaarstaan. Dan zou hij zich tegen zijn meest trouwe aanhangers keren en hij zal zich nooit keren tegen mensen die van hem houden.
[verwijderd] Als het blm was, dan was de menigte al uit elkaar gehad met waterkanonnen of rubberen kogels..