Nou, hier een dochter totaal in tranen door de teams-meeting. Het begon er al mee dat de juf hen er niet in liet. Ik was boven aan het werk, zij zou beneden op de iPad de meeting hebben. Dus ik testte even of ik er wel in kwam, en dat was toen zo, dus toen ging dochter maar naar boven en kon ik ineens niet meer verder werken. Dat is natuurlijk al supervervelend, als je ineens halverwege de meeting pas komt binnenvallen, maar omdat ze de laatste was, was het ook nog eens zo dat de juf haar niet zag. Op het laatst vroeg ze of iemand nog wat wilde zeggen, en ze had haar hand omhoog maar werd straal genegeerd, en toen zei de juf: 'Oké nou dit was het dan' en barstte ze in tranen uit. Het was zo zielig! Ik heb toen maar haar snel op schoot getrokken en de microfoon aangezet en geroepen dat zij ook nog wat wilde zeggen, voelde een beetje brutaal maar nood breekt wet. Dus toen heeft ze nog wel haar vingerpoppetje van Coco kunnen laten zien, wat ze graag wilde, maar pffff, mijn hart brak hoor!
Ik kom met mijn werk ook steeds maar in de knel dus ik hoop echt dat 8 februari de scholen weer opengaan... Dochter zei laatst ook dat ze nu toch wel graag weer naar school zou willen.