Na de overdadige Sinterklaas is dochter jarig over 2 weken. Ze wordt drie jaar. We hebben al een overdaad aan speelgoed in huis, maar toch wil ze nog cadeaus krijgen.
vandaar de vraag: waar wordt jouw peuter blij van? Tips vanuit de zak die Sint bij jullie heeft gebracht?
Ze is een speelkind. Heeft van de Sint playmobile gehad, maar ik wil haar daarmee niet overladen.
Wat vond jouw peuter leuk om te krijgen?
A. is 3,5 en kan uuuuren zoet zijn met Playmobil. Daar heeft ze dus ook van Sint heel wat van gekregen
Anders een smartgame (voor haar leeftijd)? Of iets 'praktisch', zoals een fiets of step? A. zou eigenlijk heel goed een step kunnen gebruiken, maar we wachten er nog even mee.
[verwijderd]
Grote R is ook 3,5 en vindt Playmobil ook heel erg leuk. Voor kerst krijgt hij 2 sets.
Verder is hij niet zo'n speelkind. Maar dieren doen het altijd goed of smartgames. Kleurtjes, klei, verf.
Mini is erg van het kleien en dergelijke. Ze heeft kralen gekregen en glitterklei waar ze erg blij van werd. Daarnaast is het treinspoor van haar grote broers ook nog erg populair en ze heeft zondag de hele dag in haar prinsessen jurk met haar my little pony kasteel gespeeld.
Als ze Playmobil erg leuk vindt, dan is een groter iets misschien leuk. Een kasteel, vliegtuig, huis, zo iets dergelijks. Daar kan ze allerlei zaken samen in gebruiken.
[verwijderd]
Onze jongste is in september 3 geworden. Hij vindt knutselspullen heel leuk, autoโs, treinbaan, Lego, boekjes.
Klei, verf, step, loopfiets, skelter,( die heb je ook voor kinderen van 2 jaar van het merk Berg) een glijbaan.
Een tip voor iedereen die sportief is en aan mountainbiken doet, een extra zadel voor op het frame is hier de beste koop ever.
Een pop! Alles wat met poppen te maken heeft Maar ook keuken spulletjes...etc
Step, smartmax, knikkerbaan, klei
Bing รฉn flop knuffels . Ze deed helemaal een vreugde dansje
[verwijderd]
Knikkerbaan
Paw Patrol brandweerwagen
Paraplu (ja, echt waar)
Play doh
[verwijderd]
[verwijderd] Paraplu (ja, echt waar)
Dat was hier ook een hit! Voor de glazen op tafel was het niet zo'n hit dus de paraplu mag nu alleen gepakt worden als het regent. (wat het hier nooit doet, dus best lullig eigenlijk )
Bedankt voor alle tips! Het was een goed idee om dit topic te openen meer tips zijn welkom hoor!
van playmobile heeft ze nu best wat gehad (kinderboerderij en nog wat dingen erbij). Ik ben bang dat als er mee bij komt, ze het overzicht niet meer heeft. (Zie dat heel erg bij mโn zoon van 6)
Poppen en poppenspullen heeft ze zat, speelt ze maar weinig mee. Ze is meer van de kleine poppetjes en rollenspellen (vandaar de playmobile)
paraplu hebben we al in huis
Wat wel op de lijst gaat:
smartgames (hebben jullie tips welke leuke zijn? Dit is nieuw voor ons)
verkleedkleding
iets van Bing
iets om te knutselen
Mijn dochter wordt komende week 3.
Ze krijgt van ons een speelkeukentje, van haar ene opa en oma elektro - dierenversie en een boek van bobbi. Van de andere opa en oma kookspullen voor het keukentje. Van mijn zusje denk ik memory ofzo.
[verwijderd]
Schaar. Met ronde uiteinden; niet me puntige uiteinden. Wel bij blijven zitten! En benadrukken dat er alleen in papier geknipt mag worden!
Sieraden die hufterproof zijn.
Sieraden doos
Schoudertasje
Oh en shoes voor onder de verkleedkleren.
[verwijderd]
Meca En sowieso verkleedkleren!
[verwijderd] Die had ze al op haar lijstje gezet dus vandaar de schoenen alleen