Hopsatee Ik ben benieuwd hoe anderen dit doen. 90% gooi ik weg, 10% bewaar ik van de werkjes en kleurplaten etc van de kinderen. Maar zelfs dan heb ik nu al een dikke map vol en de oudste zit pas in groep 3 😂 Hoe bewaren jullie dit?
Vulpen Hopsatee Hetzelfde als jij. Maar wat een massaproductie kunnen ze hebben hè, menig bedrijf zou er jaloers op zijn...
Kipsate Haha. Ik gooi ook veel weg. De dingen die ik bewaar doe ik in hun bak. Zo een grote plastic bak van de action. Daar zit bijvoorbeeld ook hun eerste pakje in.
Hopsatee Elsie89 Ja dit is ook een goed idee ware het niet dat ik van allebei alleen een eerste jaar boek heb (en ok wel van elk jaar van onze vakanties) maar ik verder nog 30.000 foto’s ofzo heb die ik ooit nog eens moet uitzoeken. En albums van maken. Echt zoiets wat ik al 3 jaar zeg.
Liekje81 Ik foto's van de mooiste en leukste dingen, staan in een apart mapje op de pc. En dan gooi ik alles weg.
Nescio Liekje81 Hier ook. De mooiste dingen bewaar ik in hun eigen bakken, van andere dingen maak ik foto's en dan gaan ze weg.
Pietje1987 Vulpen ooo hou op met me! Hier komen soms wel 20 werkjes per week mee naar huis! Kind draait een productie waar je u tegen zegt.
Bubblicious Ik maak van de meeste dingen fotos en gooi het daarna weg. Sommige dingen bewaar ik voor later. Ik heb van mijzelf van vroeger een plakboek met werkjes en kleurplaten en vind het zelf toch leuk om het terug te zien.
Jules Ik bewaar het een tijdje op een stapel op een stoel. Tegen de tijd van mijn menstruatie en ik alle zooi in huis zat ben, verhuist het naar de kliko. Het is gewoonweg te veel...