[verwijderd] echt, als zoiets in een comedy voorbij komt, zou je zeggen dat dat in het echt nooit gebeurd. En ook naast een sexshop, briljant! 🀣🀣

4 jaar later

Up!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik deze aanloop naar de verkiezingen veel meer volg dan die van ons eigen landje 🫣
    Wat een gigantische rollercoaster zijn de afgelopen weken geweest zeg.. maar ik heb weer hoop hoor! πŸ’™

CrazyCatLady ik volg het ook helemaal, eerst de rebirth van de Democraten en nu het Tim Walz-effect. Gewoon dat hij die zin 'these guys are... weird' de wereld in heeft geslingeed.
      Hij doet me een beetje aan Bernie denken.

Nescio Hij doet me een beetje aan Bernie denken.

Ja mij ook inderdaad! Ik vond zijn couch opmerking naar Vance ook hilarisch πŸ˜…
        Die man heeft gewoon zo'n heerlijk feelgood gevoel, was een goede keuze!

Die persconferentie van Trump gisteren zeg πŸ€¦β€β™€οΈ
        Nog los van het feit dat hij de realiteit volledig kwijt is, vond ik zijn gewauwel ook oud en seniel overkomen..

Vriend en ik volgen de verkiezingen ook op de voet. Vriend volgt altijd politiek alles. Ik zelf was eigenlijk een beetje afgehaakt, kon gewoon geen enthousiasme opbrengen voor Biden. Maar nu Harris de kandidaat geworden is, is het weer heel leuk om te volgen. Ik had nooit zo een beeld bij de vrouw toen ze nog vice president was. Maar ben nu onderhand toch wel echt gecharmeerd van haar (al heeft ze ook wel haar dingetjes maar daar ontkom je in de VS niet aan denk ik). En die Tim Walz, waar die ineens vandaan komt geen idee, maar vind hem geweldig.

Ik vind het ook echt leuk om te zien hoe in paniek het Trump kamp lijkt. De beschuldigingen en minpunten die ze proberen te vinden op Harris en Walz zijn echt super lame. Ik vind Trump er ook slecht uit zien de laatste tijd en als je hem dan hoort praten dan gaat het echt helemaal nergens over.

iMoeder Ik zelf was eigenlijk een beetje afgehaakt, kon gewoon geen enthousiasme opbrengen voor Biden. Maar nu Harris de kandidaat geworden is, is het weer heel leuk om te volgen. Ik had nooit zo een beeld bij de vrouw toen ze nog vice president was. Maar ben nu onderhand toch wel echt gecharmeerd van haar (al heeft ze ook wel haar dingetjes maar daar ontkom je in de VS niet aan denk ik). En die Tim Walz, waar die ineens vandaan komt geen idee, maar vind hem geweldig.

Ik heb precies hetzelfde!

iMoeder De beschuldigingen en minpunten die ze proberen te vinden op Harris en Walz zijn echt super lame.

Heb je die gezien over Walz' familie? Schandalig, hoe durft hij, zijn kinderen zijn gekleed als... normale tieners 😱😱🀣

CrazyCatLady

iMoeder
            Laat hem maar lekker doen. Hoe meer hij dit soort dingen zegt hoe beter het is. Die man is ook echt maf. En zeer wispelturig. Zag laatst een interview met zijn voormalig stafchef die zich echt hele grote zorgen maakt over wat als Trump nu opnieuw president wordt. Hij veranderd per dag, per dagdeel, per uur van mening. En trekt zich werkelijk van niemand iets aan. Onwerkbaar voor zijn eigen staf zei die stafchef (of iets in die trant in elk geval).

Bloem toch ook te bizar voor woorden dat zijn huidige staf blijft?
              Het zullen geen mensen zijn die niet ergens anders aan de bak komen lijkt me. πŸ€”

• Bloem hebben hierop gereageerd.