Een topic voor iedereen die zich had voorgenomen niet teveel aandacht aan de verkiezingen in de VS wilde besteden maar dit nu toch doet.

En natuurlijk mag er ook over de schoenen van Kamala gesproken worden.
Volgens mij zijn we het erover eens dat de zolen van Kamala's schoenen meer inhoud hebben dan Trump.

• [verwijderd]

Ik volg het op de voet! .. nu al freaking dagen want het duurt een eeuwigheid allemaal 😛

Ziet er naar uit dat Biden gaat winnen 🙂
Arme Trump.. zijn ego is zo gekrenkt, hij weet niet waar hij het zoeken moet.

In Georgia nog maar een verschil van 463 stemmen...

• [verwijderd]

Bloem ik vind het ook shocking .. dat het ook allemaal maar mag.
    En ik vind het ook zo erg dat zijn volgers het klakkeloos aannemen en vervolgens gevaarlijke dingen gaan doen.

June 😭😩😱en dat is dan de president van de VS.... egocentrisch peutergedrag....

Met zo'n narcist moet je korte metten maken. Het zou fijn zijn als de Republikeinse Partij hem nu laat vallen als een baksteen en dat de pers hem dan aan stukken scheurt. Er is toch wel een grens aan wat je aan leugens en al kan vertellen? Anders heeft de VS echt afgedaan, in alle opzichten, en is het wachten op een andere grootmacht die die plaats gaat innemen.

Biden is de enige optie maar ik heb meer hoop op zijn running mate Kamala Harris. Als Joe Biden om de een of andere reden de termijn niet kan volmaken, wordt zij president.

[verwijderd] toont aan wat de staat van het land is... zoals Maarten van Rossem zei, er wonen nogal wat mensen in Amerika die niet goed bij hun hoofd zijn.

Nescio maar die andere grootmacht staat er al, dat is China. Of we daar beter mee af zijn...

• Nescio hebben hierop gereageerd.

Ik was ook van plan het niet te volgen, maar je kunt er gewoon bijna niet omheen. Het overstemt ook gewoon elk nieuws van corona momenteel. Trump is gewoon echt een gestoord en eng mannetje. Ook zijn zoon kan er wat van trouwens met zijn uitspraak op twitter. Ja joh val de democratie maar lekker aan als je niet kunt winnen dat toont pas echt wat voor mens je bent.

Ik ken Biden niet zo goed eerlijk gezegd, maar hij kan toch niet erger zijn dan Trump dat is voor mijn gevoel echt onmogelijk.

• [verwijderd]

Ik vind het stiekem echt heel erg vermakelijk om te zien hoe alle Amerikaanse nieuwskanalen de speech van Trump afkapten met de melding fake nieuws 😂

• [verwijderd]

Ik wilde het niet volgen maar je kan er niet echt omheen.
            Trump is een stampende peuter die zn zin niet krijgt, Biden is een hele oude man. Mocht Kamala het stokje overnemen dan komt iig de voorspelling van de simpsons uit (na Donald een vrouw aan de macht).
            Amerika is een raar land met grootheidswaanzin. En de halve wereld danst naar haar pijpen. Als Biden wint ben ik benieuwd hoeveel landen gaan hielen likken.
            #ikhebnietzoveelmetpolitiek

Rietjesbeker ja inderdaad, daar refereerde ik ook naar. Als de VS dit laat gebeuren, hebben ze zichzelf dus overgeleverd aan China en/of andere opkomende grootmachten (Brazilië, India...). Ik denk niet dat we dan beter af zijn, maar de hele opkomst van Trump en het 'trumpisme' toont het failliet van dit systeem aan. Die populisten en white supremacists moeten maar eens een harde les leren, namelijk dat het voor hen over en uit is.