Blue Born2bme ik vind 'm op z'n Nederlands helemaal niks, maar in bijvoorbeeld de VS wel leuk, lekker stoer.
Sevenof9 Born2bme haha ik dacht dat dat best een bekende naam was, vaak voorbij zien komen đ op namenlijsten dan, ik geloof maar 1 of 2 keer in het echt. Ik vind het wel leuk.
[verwijderd] Nieuwe kindje van Arie Boomsma heet ook Juniper. Ik vond het eigenlijk wel leuk. Met een Engelse uitspraak dan.
Nescio [verwijderd] ik vind het ook een leuke naam, maar uiteraard wel Engels uitgesproken. Nederlandse uitspraak is belachelijk.
Born2bme Sevenof9 dan heb ik onder een steen geleefd denk ik đ Las net dit. Arme kind https://www.ad.nl/show/zes-weken-oude-baby-elon-musk-heeft-weer-een-andere-naamaa922dc4/
Ysabella [verwijderd] ach Ysabella met een Y ook. đ Waarom hebben hun er een H tussen getoverd?đ§
[verwijderd] Ysabella ik vind Ysabella ook niet raar, of misschien ben ik er inmiddels gewoon aan gewend? Ik heb dat met Dafne/Daphne ook heel erg, ik moet nu echt 2 keer kijken als ik een Daphne tegenkom omdat ik zo gewend ben aan de dochter van @Liekje81!