Ik wil komende week met m’n oudste (11,5) even wat leuks doen zonder haar zusje erbij. Meestal gaan we dan naar een kunstmuseum, stad in en uit eten maar niks van dit is nu mogelijk. Ergens heen rijden om te wandelen is zonder lunch ook niks want dochter kan niet lang wandelen.

Ik ben even inspiratieloos hebben jullie leuke tips wat we wel zouden kunnen doen? Mag ook in huis zijn 😊 daar kunnen we natuurlijk ook wat leuks doen .

Leuke thuis ideeen! Bedankt dames!! Keep it coming ☺️
    ze houdt idd van sieraden maken, wellness thuis is ook een leuk idee... koken vindt ze ook super dan kunnen we dat miss doen voor papa en zusje incl de tafel dekken als een restaurant. Ze wou altijd al een keer iets eten met 6 gangen πŸ˜…

• [verwijderd]

Bij wellness: lekker een gezichtsmasker en een haarmasker.

Hooyo-shimbir Mijn dochter vind een β€˜meidenavond’ heel leuk. Met maskertjes en nagels lakken, samen film kijken en chocomelk drinken. Samen bakken of koken doet het ook altijd goed.

Dochter is super enthousiast. Gezichtmasker vindt ze echt heel erg diva 😝 (houdt ze niet van πŸ˜‚) maar ik vind dat juist heel leuk en denk dat zij t ook leuk zal vinden. Even kijken. Maar koken, knutselen/sieraden maken en in bad/relax middag is top!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Zoon en ik gaan maandag samen naar de bioscoop (vroeg) en gaan in de middag samen bakken.