Jessie80 Geen tips, maar klinkt wel super zeg! Hier ligt het namelijk altijd overal te slingeren... Is de speelkamer bij de woonkamer/keuken?
[verwijderd] Ik heb Billy's in de speelhoek, knutselspul ligt in de mandjes onderin (samen met de lego). Een bureau hierin laten maken is nog een optie maar twijfel ik nog over. De kinderen willen namelijk liever een extra tv en zithoekje đ Vind het vooral handig dat het een normale kast is en dus naarmate hun behoefte verandert de inrichting ervan gewoon met ze mee groeit.
[verwijderd] Honkeytonk ja klopt, kan je precies maken zoals je zelf wil, kleuren, maten, deurtjes etc.. Heb hier even A4 in gelegd zodat je de verhouding kan zien, iets groter dan dat gaat ook nog wel lukken.
Jules Ik zoek wat voor deze muur, 40 breed - 80 breed - 40 breed lijkt me wel wat. Daar rechts zit een raam, dus ik dacht de Billy's tegen de muur waar dat hijskraantje staat... Ik zit alleen altijd met dat grote spul ook đ
1986Lynn Leuk đ Ik kijk even mee, wij willen ook een knutsel- en spelletjeskast in de speelkamer. Ik denk alleen dat ik het liever (deels) afsluitbaar wil, dus niet alleen maar open kasten.
1986Lynn Honkeytonk Wat groot đ mooi zeg! Welke functies gaat het allemaal krijgen of alleen spelen?