Vulpen Honkeytonk Mondkapjes met goeie ijzertjes rondom de neus kopen, die goed aandrukken. Dit werkt bij mij ook wel oké ja! Maar 'goed aandrukken' vind ik dan weer lastig want daarmee druk je ook meteen je neus weer extra dicht waardoor ademen lastiger wordt 😉
Sneeuwvlokjes Vulpen Over goed aandrukken gesproken... ik werk in de zorg en heb vd week zóvaak mn mondkapje aangedrukt dat ik bloeduitstortingen op mn neus heb 😳. Ziet er echt niet uit haha
Softbasegaming Dochter vind het niet tof als ik een mondkapje op heb. Die trekt m af. Bij haar hoef ik al helemaal niet aan te komen met een mondkapje die doet dr handen voor dr mond 😅
Noordeling Ik las ook over een doekje om de bril mee 'schoon te maken' die zou zorgen dat de bril minder snel beslaat, geen idee of t werkt hoor.
Bubblicious [verwijderd] ik las ergens dat je glazen in smeren met handzeep, daarna goed afspoelen en droog deppen met doekje zou helpen tegen condens. Omdat ze zeep een laagje achterlaat en de moleculen die de condens vormen zich minder kunnen hechten.
[verwijderd] Bubblicious Klopt, ik heb dit inderdaad gelezen over afwasmiddel, maar zeep zal net zo goed helpen.
Hopsatee Ik heb deze: https://woodenamsterdam.com/product/delta-face-mask-carolien-spoor-limited/ (Gek genoeg heb ik er toen 6 euro minder voor betaald) deze zit verreweg het fijnste dan heb ik er 3 van terstal, ook fijn Mijn man heeft er 3 van Even en Odd en we hebben een pak wegwerp. Ik vind zelf stoffen beter zitten. Ik draag alleen thuis mijn bril dus geen last van beslagen glazen. Lang leve mijn lenzen haha
[verwijderd] Ik ben bezweken voor een overpriced etsy mondkapje maar ik beloof bij deze plechtig verder alleen nog maar saaie cheap varianten te kopen.
Elsie89 Wij hebben veel verschillende stuk of 15. Man zit in het onderwijs dus heeft ze elke dag nodig. Dit vind ik de leukste
Sneeuwvlokjes Hopsatee ja ik denk dat ik ook maar eens ga investeren in goede stoffen kapjes. Mijn milieuhart huilt van al die wegwerpzooi.
Hopsatee Sneeuwvlokjes Ja ik vind die ook fijner zitten hoor! En ook nog eens more fashionable. Ik bedoel als het dan toch moet 😝
[verwijderd] Ik moet op mijn werk chirurgische maskers op de hele dag en als ik naar de stad ga heb ik stoffen herbruikbare. Geen verschil. Vandaag had ik mijn regenboog mondkapje op in de stad 😂.