[verwijderd] Hyaluronzuur trekt vocht aan en houd dit vast. Daardoor word je huid van vocht word voorzien en wat ‘gevulder’ waardoor bijv fijne lijntjes weg zijn. Verschillende soort hyaluronzuur dringen tot verschillende lagen in de huid door. Daarom zoek ik altijd een product met meerdere vormen van.
[verwijderd] het ging in de plooitjes zitten onder mijn ogen en ik leek echt serieus 10 jaar ouder!!! 😭 Ik moet dus iets tegen die lijntjes, dat is duidelijk! 🤨
Een goeie voedende oogcreme onder je concealer werkt echt wonderen. Ik doe m’n gewone routine (vochtig maken met toner, hyaluronzuur, vit C serum, moisturizer), dan een oogcreme, alles even in laten trekken, zonnebrand en dan concealer.
Overigens was dit de enige reden dat ik aan oogcreme begonnen ben (vond oogcreme onzin eigenlijk). Die van mij ging ook enorm ‘creasen’ en het zag er niet uit. Maar nu ik een tijd smeer zijn de fijne lijntjes onder de ogen bijna weg. 👀
[verwijderd] maar echt 😂 ik heb iMoeder volgens mij nog hier uitgelachen een jaar geleden. ‘Gewoon accepteren hoor je huid’ En nu denk ik : ja daaaag, redden wat er te redden valt hoor! 🤣
Ik ben gewoon wat ouder dan jullie dus was net wat eerder bezweken 🤣