[verwijderd] Omdat ik dat leuk vind π En het theateroverzicht omdat ik dan kan checken of ik een acteur al vaker heb gezien en wat ik daarvan vond, want ik vergeet dat altijd.
Natuurlijk! Wat een toewijding joh.
Manque Voor mijn werk maak ik overal excelbestanden voor.
O ja, ik ook! Standaard bij elk project een overzicht met wat er overgezet moet worden, totaaloverzichten van bevindingen, maar ook allerlei checklisten, schema's die we uitgecheckt hebben enzovoorts. Mijn andere teamgenoten houden sowieso minder bij en dan doe ik dat maar voor hen. EΓ©n collega is wel ook excelfan maar dan blijkt dat dat eigenlijk des te irritanter is, want ik vind haar formats niet handig en andersom, dat gaf me wel het inzicht dat je eigen overzichten altijd de fijnste zijn en dat je daarom ook nauwelijks van je collega's kan verwachten dat ze daaraan meedoen.
Manque Ik zit er aan te denken om een leermanagementsysteem te 'bouwen' in excel. Ik ben al maanden bezig met het in kaart brengen van welke data daar allemaal in gaat. Ik vind dat leuk π€
Dat klinkt heel leuk inderdaad π Maar zou Excel daar echt het handigst voor zijn? Zijn er qua systemen nog andere opties?