Sinds vorige week heb ik eindelijk weer een kantoor. De afgelopen twee jaar had ik geen vaste eigen werkplek, dus als ik op kantoor was moest ik steeds een plekje zoeken, soms gedurende de dag verplaatsen omdat ik ruimte moest maken voor iemand anders. Nergens een laatje of kast om mijn spullen te laten liggen, noem maar op. Maar nu dus weer een plekje voor mezelf!!
Ik deel mijn kantoor met een vaste collega, ik moet haar inwerken voor mijn functie. Dus superfijn dat we bij elkaar zitten. En ik weet van haar ook dat ze de maatregelen serieus neemt, dus ik voel me een stuk meer op mijn gemak om naar kantoor te komen nu. Ben er afgelopen week twee hele dagen geweest en het is echt een verademing. Lekker mijn koptelefoon op, deur dicht, doorwerken. Mezelf niet laten afleiden door een piepende wasmachine of de mogelijkheid om naar mijn atelier te gaan. Ik zal niet voltijd op kantoor zijn, maar zelfs voor die twee dagen per week is het echt heel fijn dat het MIJN kantoor is.
Ik heb het kantoor opgeleukt met een keramisch pennenbakje en foto's van man en kind. Er ligt weer lego naast mijn beeldscherm en een fidgetcube en een infinitycube. Ik ga volgende week plantjes meenemen. Ik heb wat schilderijtjes klaargezet om op te hangen. Heb er weer zin in!