Manque wij mochten inderdaad vanaf 26 juni weer op inschrijving naar kantoor (dus ik ging 1 keer per week naar van de 950 man was er 160 gemiddeld per dag 🤣) idee was dat het na de zomer meer zou worden.
Tot wij inderdaad memo kregen dat we weer thuis moeten werken behalve als het echt noodzakelijk is tot 14 augustus. Wij “mogen” dus weer echt niet als het niet nodig is. Vergaderen lijfelijk was sowieso nog niet echt te bedoeling. Leveranciers of sollicitanten mag wel live maar doen we vaak pas bij 2e gesprek nu.
Ik werk nu tot mijn vakantie sowieso thuis en de twee weken daarna voor mijn verlof ga ik wel 1 of 2 keer nog en dan pas sowieso in januari weer. Wij moeten ons er aan houden maar wij zijn dan ook sowieso naar hybride werken gegaan. Oftewel: het is ook in de toekomst niet de bedoeling dat we meer dan 2 a 3 dagen aanwezig zijn. Het is daarom ook de bedoeling dat vergaderingen altijd online en fysiek te volgen zijn. We hebben daar hele instructies voor gekregen om online mensen dan ook actief te betrekken enzo. Wij gaan waarschijnlijk alleen standaard teamoverleg eens per 2 weken, paar keer per jaar heidag of team/afdelingsessie en brainstorms “live” doen.
Dus bij ons wordt alles wel goed met spelregels geregeld om het ook echt mogelijk te maken. Pand wordt ook verbouwd.. dus voor mij is het wat makkelijker 😅