Gisteren rapport gesprek gehad met niets dan lof van de juf. Ze vertelde dat E uit zichzelf wilde voorlezen aan de klas op dinsdag (groep 3 en 4 samen dus heul spannend). Ze zag dat E het heel erg spannend vond, maar toch deed ze het maar eventjes.
E vindt eigenlijk alles leuk qua nieuwe dingen. Ze kan heel goed samenwerken en neemt daarin vaak de leiding, maar als een ander dat wilt dan stapt ze net zo goed opzij en laat ze het een ander doen. Ze is vrienden met zowel kinderen uit groep 3 als groep 4 en de juf zei dat ze het heerlijk vindt om haar in de klas te hebben. Toch fijn als er zo lovend over je kind wordt gepraat ❤️
Mijn lieve sociale vlinder.
Dinsdag had ze ruzie met haar broer en hij maakte een tekening over haar die niet in goede aarde viel. Ze werd verdrietig en zei 'ik weet niet of ik zo wel goed kan slapen als T dat allemaal over mij zegt'. Daarna kwam ze bij me kroelen en zei ze 'ja ik voel dan allemaal gevoelens dat is niet fijn'. Ze is zo'n gevoelig en ook zo'n wijs meisje. Kan echt al goed zeggen wat er aan de hand is.
Kortom (haha) ik ben trots op mijn meisje 😍