Honkeytonk Honkeytonk volledig op, blij, doorweekt , koud en teleurgesteld dat hij al naar huis moest ππ Thuis lekker in bad geweest, soep op en fijn opgewarmd. Hij vond het geweldig.
Ysabella Honkeytonk ja gewoon om te klieren, hij zoekt vandaag de grenzen nogal op en ik ben het echt ontzettend zat en sta echt op het punt van ontploffen en mijn schoonmoeder en schoonzus zitten ook te zeiken. π©
Meca Ysabella Ze voelen dat altijd zo feilloos aan wanneer je het even er niet bij kan hebben. Hopelijk een eenmalige actie. Sterkte vandaag!
Honkeytonk Ysabella ohhh dat voelen ze indd feilloos aan.zo een dag. Hopelijk komt er nog verbetering in en anders hoop ik dat je snel iedereen in bed krijgt vanavond!
Ysabella Meca ja hij wist het feilloos inderdaad, hij is nu ook pas weer rustig en ik ben echt helemaal opgefokt. π€£
Ysabella Hopsatee met heel erg consequent zijn en een hele lange adem. Dit was wel één van de weinige keren dat ik echt boos was en moeilijk de knop om kon zetten. π
Honkeytonk Vandaag en morgen nog school. Ik vroeg gisterenavond of er nog iets was wat hij graag wilde doen in de zomervakantie, dat waren 2 dingen: een dagje bij papa blijven als N naar de opvang gaat. (Dat kan ook). slapen πππ (dat is echt uitzonderlijk voor mijn zoon. Die slapen echt alleen als noodzakelijk kwaad ziet).
Softbasegaming Vulpen zou ik ook vinden. Vond het ook helemaal niet erg dat schoolreisje dit jaar op school was π¬
Koekie83 Vulpen ooh wat leuk! Maar snap je gevoel helemaal. Oudste van ons start aankomende week op de BSO en toen de dame van de intake zei βoh dan tref je t want we gaan je tweede dag dan meteen naar de speeltuin (heel eind verderop in de drukke stad)β heb ik een glimlach opgezet naar dochter maar dacht ik alleen maar βhelp!β π Fijn dat ze weer terug zijn. Wat hebben ze gedaan?! π
Honkeytonk Vulpen fijn dat ze weer heelhuids terug is! Ik snap je ook hoor! Wat heeft ze gedaan? Ik ben ook altijd blij dat we in een klein dorp wonen en de uitjes aan de andere kant van het dorp nog steeds op loopafstand zijn π.
Liekje81 Vulpen Snap ik helemaal! Had ik ook last van laatst met schoolreisje. Was echt blij dat ik tussendoor foto's kreeg op de groepsapp en dat we op de hoogte gehouden werden dat ze waren aangekomen enzo.
Vulpen Softbasegaming Nee ik ook niet haha. Maar ze zijn heelhuids weer op de bso aangekomen. Ik hoop dat ze het leuk gehad heeft π
Vulpen Koekie83 Haha exact dat ja! Dit was ook pas haar tweede keer op deze BSO, normaal zit ze op die van haar school maar ze voegen de BSO's samen in de vakantie. Honkeytonk Ze zijn naar een museum geweest hier in de stad. Met de bus (gewoon ov) π