Koekie83 Nou ja, ze vragen het, ik denk dat ze het niet kunnen eisen want straks is ze toch gewoon leerplichtig...?
[verwijderd] Maar kunnen ze dan niet nog iemand laten 'mee oefenen' zodat er meer zijn die weten wat te doen idn.
Naar mijn idee is het protocol daar juist voor bedoeld, dat als er een vervanger is. Volgens mij zou het altijd zo moeten zijn dat als er een vervanger is, dat diegene dan checkt of er kinderen zijn met (medische) bijzonderheden en eventuele protocollen doorleest. We hebben het protocol expres heel kort en bondig gemaakt zodat dat gewoon kan. En als er geen vervanger is maar alleen een onderwijsassistent, dan kan die alsnog toch handelen?
[verwijderd] Blijf het een raar iets vinden van school, als er morgen bij een ander kind iets 'nieuws' gebeurt handelen ze ook lijkt mij. Maar misschien is mijn reverentie kader anders. Hoe dan ook, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en ze echt kan starten.
Precies. Jouw referentiekader komt overigens overeen met die van onze kinderopvang, jij werkt ook in die sector toch?
Honkeytonk In theorie kan elk kind toch een koortsstuip krijgen bij de kleuters nog?
Ja hoor. En thanks.