Pfff ik maak me zo zorgen over de oudste. Hij eet al 2 weken heel erg weinig, heeft veel hoofdpijn, migraine aanvallen, is veel moe, maar slaapt ook slecht, heeft ook af en aan verhoging (37.7/37.8), is ook wat verkouden.
Maar is het nu de december drukte , ligt het aan het weinige eten, of eet hij weinig vanwege een virusje.
Vandaag thuis gehouden van school , vanmorgen niks aan de hand, maar hij wilde niet ontbijten, daarna koekjes gebakken, die heeft hij 2 op en een banaan, bij de lunch wilde hij niet eten maar hij moest van mij 2 boterhammen eten (dat heeft hij ook met gemopper gedaan) en tegen 15 uur toch weer verhoging, wat lamlendig en nergens zin in. Als hij afgeleid is, gaat het prima (want vorige week heb ik hem zo toch naar school laten gaan 😅).
De nachten gaan wisselend , van elk uur wakker , tot van 23-6 doorslapen.
Hij vind school nog steeds saai maar heeft momenteel nergens meer zin in.
Ik dacht zelf even de vakantie afwachten (dan sluiten we de mentale december drukte in ieder geval uit) en daarna naar de huisarts en vragen voor bloedprikken. Op tekorten? Of toch gewoon een virusje?
Ik ken hem ook niet dat hij last van drukte heeft trouwens. Hij heeft normaal energie in overvloed. Ook in de decembermaand. Hij geniet echt volop van alle feestdagen en dingen.
Denk dat ik hem morgen weer naar school laat gaan maar dan de bso skip. Die afleiding is ook gewoon goed denk ik 😏🤔
Begon trouwens rond 4 december dat weekend.