Vulpen Aurora Ik zou het doen. Maar make-up is voor speciale gelegenheden. Dus alleen in het weekeinde bijvoorbeeld. Of met feestjes. Zijn het reacties van leeftijdsgenootjes of van familie waar je bang voor bent?
Femkes Aurora midi heeft een knalroze step. Ik heb nog tegen hem gezegd dat sommige mensen dat een meisjeskleur vinden, maar dat vond hij belachelijk. Hij heeft er 1 keer een opmerking over gekregen waar ik bij was en hij zei heel resoluut dat hij roze gewoon mooi vond. Toen was het ook over. Ik weet dat er meerdere jongens bij mini in de klas nagellak hebben en mini vind het vooral mooi. Dus ik zou er geen probleem mee hebben.
Vulpen Femkes Ja, nagellak kan sowieso π Oudste komt voortdurend van de bso thuis met nagellak en oogschaduw π€£
Vulpen Koekie83 Wat rot joh, dat dat nog steeds zo is π Heeft ze er op school ook last van? En in het weekeinde? Ben je er al eens mee naar de dokter geweest?
Koekie83 Vulpen ja op school is ze ook moe maar ze komt gewoon goed mee dus t valt niet zo op, zei juf. In het weekend trekt ze weer bij dus nog niet naar de huisarts geweest. Ze slaapt gewoon heel slecht en onrustig. π
Honkeytonk Gewoon kopen! Mijn oudste heeft knalroze laarzen en paarse glitterschoenen Regelmatig nagellak Houd ook van sminck en alles. Als.hij make.up zou kennen zou hij dat vast ook willen. (Maar aangezien we dat thuis niet hebben π)
Zonnebloem Hier gaan mijn zoon en ik wel eens naar de Hema om een nieuwe kleur nagellak uit te zoeken. π
Mamabeertje Hopsatee Voorlezen voor kinderen vond ik nooit erg, maar wel voor de juf die er dan ook bij zat.
Liekje81 Gewoon doen @Aurora ! En dan tegelijkertijd leren met een opgeheven hoofd en trots op zn dingen rond te lopen. π Ik leer dochter ook dat iedereen van iets anders houdt en dat allemaal mag. Haar lievelingskleur is blauw. Wordt ook weleens raar gevonden. Wat dochter dan weer raar vindt, haha.
Koekie83 [verwijderd] helaas⦠staat nu op de wachtlijst voor pmt of speltherapie. Hopelijk helpt dat.
Huggybird Koekie83 in wat voor een bed slaapt ze? Een collega van mij geeft ook PMT en zij vertelde dat veel kinderen het fijner vinden om zo dicht mogelijk bij de grond te slapen. Ik weet niet meer precies waarom maar ze voelen zich veiliger en rustiger dicht bij de grond. Misschien een matras op de vloer eens proberen.
Zonnebloem Huggybird dit klopt inderdaad! Ik kan het niet meer onderbouwen maar toen ik het hoorde klonk het ontzettend logisch.
Koekie83 Huggybird oh grappig, klinkt wel logisch, meer geborgen ofzo..? Dochter heeft een laag bed en ook weken op de grond geslapen op een matras toen we aan t verbouwen waren, maar helaasβ¦