Vulpen Nog even een update... Ik had dus gisteren wat berichtjes heen en weer gestuurd met haar juf, uit haar berichtjes sprak naar mijn idee een en al onbegrip en afkeuring, hoop gedoe en gezeik maar uiteindelijk de conclusie dat we er na de meivakantie een gesprek komt en dat ze tot die tijd met haar Bouw!-maatje gewoon boekjes zou lezen. Oké dan.
Komt ze thuis, blijkt dat ze nu alsnog die Bouw!-toets gedaan heeft met de onderwijsassistente (en dus weer verder zou kunnen met het programma). Of eigenlijk niet één toets, maar meteen een aantal, dus nu is ze ineens bij de laatste paar lessen van dat programma. Waarschijnlijk heeft ze dat programma nu afgerond voor we dat gesprek erover gehad hebben. Echt, ik snap niet waarom die juf niet meteen heeft gezegd: 'Ja klopt dat ze gisteren lessen herhaald heeft, we hadden even geen juf beschikbaar om die toets te doen maar waarschijnlijk lukt dat deze week nog wel en dan kan ze er weer gewoon mee verder. En als ze weer bij een toets is, kan ze met haar Bouw!-maatje anders wel een gewoon AVI-boekje lezen. Fijne dag.' 🤷♀️