Femkes
Hij heeft wel zeker meer aansluiting bij groep 2 kinderen, hij mocht laatst ook naar de kinderfeestje waar hij de enige groep 1 was. maar gelukkig ook wel 1 vriendje in groep 1, die hij nog van de opvang kent. We houden het ook wel als serieuze optie. Ze hebben ook een groep 2/3 op school, dus wellicht , kan groep 3 daarin nog.
Ik hou trouwens alle opties serieus hoor. Ben nu ook wel benieuwd wat de juf er van zegt komende tijd. Mij zorgen zitten hem vooral in volgend jaar, bij zowel bij de kleuters blijven (al z'n vriendjes gaan dan weg) als versnellen (hij is dan nog wel jong).
Hopsatee ohja, zoiets kan ook nog wel. Hier beginnen ze ook pas in groep 3 met pluswerk. Dus misschien zo de kleutertijd wel goed te overbruggen.
Koekie83
Nee het is een combi klas, maar ze krijgen andere werkjes. Zo moet groep 2 in dezelfde tijd als 1 bijna dubbel zoveel werkbladen maken. En hij heeft nu wat schrijfoefeningen en wat ander rooster begreep ik. Voor hem is er niet zoveel veranderd behalve dat hij nu alle werkbladen mag maken volgens mij. Dat begreep ik van hem.
De juf is heel lief! En heb ook via parro heel makkelijk contact. Hij zit ook op logopedie en had daar geklaagd dat hij onder schooltijd moest, en zo miste hij school, dat vond hij echt niet kunnen, dus nu mag hij op woensdagmiddag ๐. Met zijn zelfvertrouwen is niks mis. Hij heeft ook al een spreekbeurt gehouden, zonder enige verlegenheid ๐ฑ
Maar wil graag ook dat de juf ziet hoe en wat en niet alleen van mij hoort.. dat hij al kan schrijven en qua rekenen gewoon tot 100 telt en sommetjes maakt tot 20 ๐. Maar naast dat hij goed is in sommige kennisdingen , heeft hij echt nog wel te werken aan sociale interactie dacht ik (want met vriendjes buiten school gaat dat echt helemaal niet) maar ik krijg dus van de juf terug dat hij super sociaal is, iedereen helpt, wel alles beter weet, maar ook heel knuffelig is, nieuwsgierig, vaak komt vragen bij haar maar ook echt nog de behoefte heeft aan 1 op 1 contact , een knuffel . Dus hij loopt voor maar is in z'n emotionele ontwikkeling wel pas gewoon 4. En heeft nog wel echt nabijheid nodig. (Dat merken we thuis ook, slaapt bij ons in bed bv. Dat heeft hij echt hard nodig).