Vulpen Ja iPad. Zij hebben geen iPads overigens dat zijn de iPads van mij en mijn man 🤣 En de oudste is 7 en speelt Candy Crush, Roblox en Pokemon nu. Helemaal hip in de klas 😬 De jongste speelt Paw Patrol en Zapp dingen maar begint ook al naar Candy Crush te kijken. Gewoon apps dus. Overigens checkt mijn man dit soort dingen en speelt met ze enzo. Ik ben absoluut geen gamer 🤣 Ik vind alles ook te heftig en eng en onnodig enzo 😬
Maar de allergrootste wens is hier een Nintendo switch van de oudste. Die is hij al aan het sparen. Met Mario Kart. Overigens doet de oudste dit pas sinds een jaartje in groep 3 toen kwamen ineens de games omhoog door vriendjes en net als zijn vader is dat helemaal zijn ding.
En ja dan een broertje die dat ziet…die wil ook. De vloek van de tweede 🤣
Onze oudste heeft maar een paar dingen die hem interesseren: lezen (leest veel) gamen (is beperkt door ons) spelletjes met ons spelen of buitenspelen (step, skelter, trampoline maar vooral voetbal en voetballen met vriendjes). Al het andere speelgoed kan ik net zo goed verkopen😬 De jongste speelt nog wat meer maar ook daar zie ik voetbal en gamen en lezen al de bovenhand krijgen. Dat voetbal en gamen hebben ze duidelijk van m’n man. Dat lezen van mij 🤣
Ik hoop dus stiekem wel op een knutselige dochter mensen. Zo stereotyperend maar zo leuk voor mij 😛