June Ik heb het even getest en het kan inderdaad.

Maar ja, dan hebben wij dus een hele rits aan kleine bedragen tbv het forum door onze normale af- en bijschrijvingen heen lopen en moeten we die alsnog gaan kopieëren naar een bestandje om bij te houden wat er is overgemaakt tbv het forum. Dat is iets dat we dus níet wilden, zeker niet als dit een terugkerend ding is (zie openingspost). Daarom dus het idee van donaties per maand van 1 of 2 mensen.

Edit// of iemand anders zamelt het voor ons in, kan ook. Vraagt wel wat vertrouwen.

Sweetl Oh nee. Ik bedoel het idd helemaal niet zoals je nu uitlegt.
    En 1€ bijdragen is toch goed. Als 100 leden dat doen is het al 100€. En natuurlijk ligt het aan de wijze van betalen die we kiezen of er wel of niet iets af gaat.

Manque Maar dat zou mogelijk ook iemand voor jullie kunnen doen. En dat diegene dan in eens het totaalbedrag overmaakt aan jullie.
    Of misschien zijn er nog wel meer opties. Ik ben er helaas niet zo in thuis.

Edit: ik zie nu je edit; tegelijk hetzelfde idee.

Manque dat wil ik wel doen hoor. Als we dan even afspreken hoe. Is een tikkie voor de verstuurde wel anoniem? (Omdat sommige mensen dat graag wilde?).

Ik heb een rekening die momenteel stik staat ivm wat financiële wijzigen, dus kan makkelijk.

Kan ook een max bedrag maken en als die vol is overmaken en een nieuwe link? En dat we een sluitingsdatum hebben oid?

Honkeytonk Wij zijn heel blij als we het bedrag in 1x krijgen.

Ik vind het geen slecht idee.

De donateurs zijn niet anoniem. Ik heb net getest, maar helaas. Degene die de Tikkie verstuurt kan wel anoniem zijn, omdat het overschrijven naar een tussenrekening van ABN AMRO gebeurt. Maar bij de omschrijving van de storting zie ik vervolgens wel naam en rekeningnummer van 'de donateur'.

@LucP gaat morgen kijken naar de mogelijkheid om een PayPal rekening te open voor AvdK, dus dat zou misschien ook nog een optie zijn.

Ik pas de OP aan om te laten weten dat de stemming voorlopig staakt. We gaan even in overleg over wat nu wijs is.

Luuz heeft deze discussie losgemaakt.
      • [verwijderd]

Ik vind het overigens erg rof om te leden dat er zoveel leden nu al aangeven te willen doneren om de kosten te denken. En een grote of kleine donatie maakt hierin weinig uit, denk ik. Elke eurocent is weer een stapje dichter bij het benodigde bedrag.
      Top dames, wat hebben we toch een fijn forum.💪

Voor nu zet ik het topic even op slot. We gaan kijken naar de verschillende mogelijkheden omtrent het doneren. Hierin nemen we uiteraard alle berichten en ideeën mee. Zodra er meer bekend is laten we dat natuurlijk zo snel mogelijk weten 😊

Luuz heeft de discussie gesloten.