Bubblicious Lieve allemaal, Ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn zoontje groeit uit zijn groep 1 autostoel dus ik moet op zoek naar een nieuwe groep 2 autostoel. Nu zie ik ook veel combinatie stoelen met groep 2 en 3. Maar ik vraag mij dan af welke is goed? Ik zie nu de maxi cosi rodi air protect autostoel en dat lijkt mij wel wat. Hebben jullie ervaringen met deze stoel of misschien andere tips? Of goede ervaringen met andere merken?
Noordeling Bubblicious wij hebben twee van deze, prima stoel. Met isofix staat de stoel goed vast. Kan ook zonder worden gebruikt, pas een x gedaan in een andere auto, dochter vond dat niet zo prettig dan beweegt de stoel namelijk veel meer.
1986Lynn De genoemde hebben wij ook, in de ene auto de rodifix (daar hebben we isofix) en in de andere auto zonder de fix. Zijn er heel tevreden over. Je kunt idd later de rugleuning eraf halen dat je alleen de zitverhoger overhoudt. Wij hebben deze nu in gebruik vanaf dat de oudste 3 jaar is.
Cactusje Hier ook de air protect. Ik heb hem zonder isofix gekocht, heb het wel in de auto maar stond toen in de reviews dat het niet altijd goed paste. Met was iets duurder dacht ik. Dochter zit er prima in.
Elsie89 Wij zijn erg tevreden over onze cybex (z fix volgens mij) ik vind de isofix ideaal dan staat hij goed vast maar kun je ook wegklikken voor als hij op de voorstoel moet of bij iemand zonder isofix.
Pietje1987 Hier ook een rodi: Maxi-Cosi RodiFix Air Protect Nomad Black 2020. Keer 2, want 2 auto’s. Makkelijk te gebruiken, zowel met als zonder isofix en L. vindt ze fijn zitten. Als T. eraan toe is, komen er wellicht nog 2 bij.