[verwijderd] Ik denk dat er tandjes moeten komen. J heeft 38.1, en ze kauwt werkelijk overal op, zelfs op haar speen. Na dagen dikke poep, gisteren ineens een zure, slappe luier. Heel sneu, maar moeten er even doorheen.
[verwijderd] [verwijderd] Vervelend die tandjes ๐ Je was ook lekker vroeg wakker vandaag zie ik! ๐ซ
Soturi Jullie baby's zijn haast alweer dreumesen, of niet? Wij komen met V bij de krampjes fase nu waarschijnlijk. ๐ญ
Cactusje Soturi Bijna wel ja! Alleen als ik bij anderen lees hoe ver hun baby's al in ontwikkeling zijn loopt J flink achter lijkt het. Hij is bijna 9 maanden, kruipt niet, zit niet en zo. Hij komt er natuurlijk wel, hij neemt gewoon zijn eigen tempo. Hij is vergeleken met de andere gewoon hier een sloompie๐
Ysabella Soturi sab simplex kopen! Als wij dit eerder hadden geweten had Z veel minder krampen gehad. Dat is te verkrijgen bij Duitse apotheken. https://www.arzneiprivat.de/product/sab-simplex-suspension-zum-einnehmen.40376.html?language_code=nl
[verwijderd] Soturi zoโn zielige fase! Hou je maar vast aan het feit dat ze zich er niets van zal herinneren. Sterkte met de komende weken!
Rietjesbeker Soturi oh bah, dat is geen leuke fase. Veel sterkte, het komt gelukkig echt wel weer goed!
Rietjesbeker Cactusje geniet van die rust! Die van mij is bijna 10 maanden en trekt mijn hele huis omver ๐ณ en hij snapt nog niks van correcties, dus voor mij gevoel ben ik de halve dag bezig met de planten weer rechtop te zetten of te denken 'oh shit, daar kan ie nu ook bij' (en maar weer wat hoger zetten). Jongens zouden luier zijn dan meisjes en daarmee iets trager in de ontwikkeling. Ammehoela zeg! ๐ฌ
[verwijderd] Cactusje toevallig zijn kleine R en baby @Rietjesbeker (ik ben even zijn naam kwijt) best vlotte babyโs hoor, maar 9 maanden en niet kruipen is echt niet gek! Ook zitten is nog ruim binnen de โwat magโ. Uiteindelijk komen ze toch bij elkaar in de klas (bij wijze van) en kunnen ze allemaal hetzelfde. Hoe leuk zou dat zijn trouwens ๐ haha
Soturi Ysabella sab simplex kopen! Ik heb het net vanavond besteld inderdaad. We gebruikten het bij R ook en dat hielp enorm goed. Hadden toen een drogist in de stad zitten die het verkocht. (grensgebied met Duitsland). Nu verhuisd, dus fysiek langs gaan is geen optie meer. Hoewel we hier ook vlak aan de grens zitten. Dus het zal hier vast ook wel ergens gewoon te krijgen zijn. Maar voor nu maar online besteld.
Soturi [verwijderd] Voor haar erg fijn gelukkig. Voor mij wat minder. Want zonder krampjes laat ze zich al niet makkelijk weg leggen. Hoewel dat wel langzaam beter gaat. Maar we komen hier wel doorheen.
Soturi Rietjesbeker 'oh shit, daar kan ie nu ook bij' (en maar weer wat hoger zetten). Herkenbaar met onze dreumes. Alleen de opties om dingen hoger te zetten, beginnen hier op te houden. ๐ญ
Cactusje [verwijderd] Ik maak me ook geen zorgen hoor, man en ik zeiden van de week nog tegen elkaar dat hij loopt voor hij kruipt. Hij kan zich in 1x optrekken als hij zich aan mijn handen vast houdt en kan al best goed de voetjes verplaatsen als we hem vasthouden om te stappen. J tijgert ook lekker door het huis. Soms denk ik dan alleen, dat kan die van mij nog helemaal niet๐
Ysabella Soturi hopelijk gaat het helpen! In het ziekenhuis gebruiken ze beddengoed van fedde&kees. https://feddekees.nl/ Dit werkt ontzettend goed en oa daardoor kon Z weer in zijn eigen bed slapen. Het is een laken die je om het matras moet doen en die je met een rits sluit. Hierdoor liggen ze geborgen onder een laken zonder dat het los kan schieten of dat ze eronder kunnen komen. Opeens hadden we een kind wat in zijn eigen bed kon slapen.
Soturi Soturi Gisteren eind van de ochtend kwam het binnen. En wat een verschil weer. Nadat gisternacht echt dramatisch was door de krampjes en de ochtend ook, had ik het gelijk gegeven toen het binnen kwam. Ik stond op het punt te gaan voeden namelijk toen het binnen kwam, dus dat kwam qua timing perfect uit. En sindsdien weer een vรฉรฉรฉl rustigere baby. Heel af en toe nog wel een krampje. Maar dat zal vast blijven. Ze is nu weer in bed te leggen gelukkig. Ze heeft veel meer rust in haar lichaam ook weer.
[verwijderd] Soturi ja het is echt zwaar deze fase! Sowieso die eerste maanden natuurlijk. Sterkte hoor! Vooral doen wat werkt hoor.. als ze beter slaapt in je armen of naast je, dan dat gewoon doen. Eigen bedje en ritme en zo hoeft echt nog lange niet. Slaap en rust is het belangrijkst voor de hele fam ๐