[verwijderd]
Nog steeds te verkouden om een flesje te nemen. Man zei gister nog dat hij verwacht dat hij straks ook de fles niet meer hoeft als de snot weg is. Ik vind dat prima, maar dan zal hij wel gevarieerder moeten gaan eten, boterhammen worden nu steeds verkruimeld en op de grond gegooid en mee spelen, krentenbol hetzelfde. Pap haalt J z'n neus voor op. Ik heb nu pap met een smaakje gekocht in de hoop dat hij dat wel wil eten. Hij mist naar mijn idee toch best wat voedingsstoffen nu hij alleen fruit, yoghurt en warme hap eet. Yoghurt gaat ook nog vrij moeizaam naar binnen, zelfs een danoontje. Er gaan wel een paar schepjes melk door de warme hap en doordat ik dat vrij dun maak en het fruit lijkt hij toch net genoeg vocht binnen te krijgen om te blijven plassen en traantjes te produceren. Verder is J gewoon vrolijk, op zijn mopper momenten na, en wilde hij gister zelfs lachend bij mijn vader op schoot zitten. Zijn partner was ook helemaal gelukkig omdat J ook bij haar wel wilde zitten en met zich liet slepen, dat was voor beide voor het eerst dat hij het wel gezellig leek te vinden.