Rietjesbeker Geen probleem als hij alleen maar lui zou zijn, maar dat is hij niet, haha. Hij wil namelijk kruipen en lopen maar dat lukt hem niet want hij 'weigert' te oefenen. Hij kan al vanaf dat hij 4 maanden is los zitten en hij kan zich ook al optrekken tot staan, maar het kruipen lukt hem niet. Als hij echt echt echt wil dan schuift hij met zijn billen over de vloer naar zijn speeltje, maar liever zet hij gewoon zo'n harde keel op dat ik het voor hem doe 😛
Ik ben wel een beetje hard over hem nu hoor, hij is ook wel zielig want ik denk eigenlijk dat hij gewoon te zwaar is om zichzelf op zijn handjes en knietjes te houden (kind is ruim 9 kilo tenslotte 🤣 ) Hij heeft ook een groot en zwaar hoofd (net als zijn broer) en dat is ook gewoon vervelend met tijgeren. Robbie heeft kruipen ook overgeslagen en liep met 10 maanden.