Rietjesbeker Mamabeertje ik zou een moord doen voor 7 uur intussen... Hier is momenteel 5 uur of half 6 normaal π΅
[verwijderd] Rietjesbeker ik slaap de afgelopen week ook om 22u. Alleen zo kom ik de dag een beetje door. Gisteren zijn we uiteten geweest dus ik lag pas om 00u in bed .. dat voel ik dan meteen vandaag natuurlijk π gaaaaapp π₯±π΄
Marshmallow Ysabella slaaptrainer heeft hier nooit gewerkt. Mijn kinderen zijn helaas na 10 uur slaap klaar met slapen... Dus als ze in 19.45 in slaap vallen worden ze om 5.45 wakker. Kan er bijna de klok op gelijk zetten...
Elsie89 Marshmallow Hier is ze soms ook wel vroeg wakker maar ze wacht voor de slaaptrainer groen is voor ze naar ons komt. Maar is wel iets ouder dan jouw kids
Mamabeertje Hij heeft bedacht dat je je knuffel ook uit bed kan gooien, maar daarna kun je er natuurlijk niet meer bij.
Mamabeertje Mamabeertje Nou vervolgens kwam er een soort driftaanval van "ik ben moe, maar ik kan niet slapen dus ik ga heel hard krijsen". Echt niks hielp. Dus uiteindelijk toch maar een kwartier laten huilen en daarna wou hij toch aan de borst in slaap vallen. Ik hoop niet dat dit een voorbode voor vannacht isπ¬
Mamabeertje Rietjesbeker Nou het viel mee. Om 11 uur riep hij en rond 1 uur nog een keer. Even wat gedronken en toen sliep hij lief verder.
Toch6 Toch6 geen gezeur deze keer π alleen in mijn ogen dom advies dus daar ga ik niks mee doen π
Ysabella Hoeveel cc per fles kregen/krijgen die van jullie met 4 maanden? Hier nog steeds om de 3 uur 120cc omdat het anders er weer uitkomt, behalve in de nacht dan krijgt hij 150cc. Ik heb het idee dat de 120cc te weinig is en hij naar de 150cc kan...
Cactusje Ysabella Da's toch prima? Als de flesjes echt tot de laatste drup op gingen, probeerde ik wat meer. Hier wisselt het nu steeds weer hoeveel J wil, vorige week wilde hij weer een paar dagen 180ml, nu zit ie weer terug op 150 omdat hij nu steeds teveel laat staan om 180 aan te bieden.
[verwijderd] Ysabella 210ml om de 4 uur en 4 of 5 per dag. maar hij was (is) dan ook een vreetzak π Als Z 120 fijn vindt dan is dat prima hoor. 150 mag zeker ook. Dan zit er misschien iets langer tussen de flesjes ook wel lekker voor jou. Hij krijgt speciale voeding toch? Ik weet niet hoe het daarmee zit met ophogen en zo.
[verwijderd] [verwijderd] 210ml om de 4 uur en 4 of 5 per dag. maar hij was (is) dan ook een vreetzak π Ik snap wel waarom zijn armpjes uit 4 delen bestaan! π
Toch6 [verwijderd] om 2 borsten per keer aan te bieden omdat de gewichtlijn zakt op de curve. Met 2 borsten aanbieden zou C meer (kunnen) drinken. Klinkt logisch maar we hadden net het spugen besproken en dat dat waarschijnlijk komt door te veel te snel moeten drinken. Als ik dan borst 2 aanbied krijgt ze nog een keer die spuitmelk, dan gaat ze toch alleen maar meer spugen en echt niet meer groeien π
[verwijderd] Toch6 dat zou ik ook niet doen nee. Je borsten gaan vanzelf genoeg aanmaken voor 1 kant per keer.
Toch6 [verwijderd] ze heeft zat aan 1 borst. Ze heeft om ongeveer 1.30, 6.30, 9.00, 12.30 gedronken dus ze komt echt niet te vaak. Als ze te weinig zou binnen krijgen zou ze wel eerder roepen en/of minder plassen. Dus gezien het totaalplaatje van C vond ik het dom advies
[verwijderd] Toch6 inderdaad. Raar dan dat ze anders adviseren. Het is dat je al vet pro bent met bv maar als je een moeder onzeker wil maken moeten ze vooral zeggen dat ze dingen anders moet doen terwijl ze gewoon goed gaan π
Toch6 [verwijderd] ik weet nu ook dat ze tussen 6 weken en 3 maanden zelf om 2 borsten gaat vragen π€ͺ Heb maar niet verteld dat de rest er altijd maar 1 heeft gekregen. Op regeldagen en sprongetjes na, dan was 1 soms wel echt te weinig maar daarna gewoon weer 1. Dat regelt zichzelf wel