Ysabella
Dankjewel!π
Ik zei gisteren ook al tegen man dat we nu echt alles uit de kast gaan halen om dit op te lossen.
Is het niet via de huisarts en kinderarts, dan wel via een ergotherapeut of manueel therapeut.
Ze is alleen rustig als ze beweegt: wandelen met de kinderwagen, in de autostoel. De draagzak af en toe maar.
Ze heeft duidelijke refluxklachten, dus terugslikken doet ze nu met jbpm een stuk minder. Alleen nog wanneer we haar te snel neerleggen na een voeding.
Ze is altijd in beweging. Zijn het niet dr beentjes, dan zijn het wel haar armpjes.
Soms ligt ze ook doodstil, zonder te slapen. Vaak is dit wanneer we haar heen en weer bewegen in de kinderwagen. Het enige wat ze duidelijk niet doet is overstrekken.
Ze is tijdens de KS wel uit mijn buik gehaald met een kleine vacuΓΌm (kiwi), dus dat is ook nog wel iets om naar te kijken.
Ik heb overigens wel het idee dat haar prikkelverwerking niet helemaal jofel is, want ze wordt van elke scheet wakker en reageert erg op onrust. Dit kan mijn onrust zijn, maar ook zoon en man die thuiskomen of wanneer wij 's avonds aan tafel eten.