Softbasegaming
Hij is 10 maanden. De ha van @Ysabella vindt het geen onzin om op allergieën te testen, patiëntenfolders van ziekenhuis online zeggen ook dat het zich prima kan uiten. Ze zeggen wel dat een bloedtest alleen niet heel betrouwbaar is onder 1 jaar, dan moeten er meer symptomen zijn zoals eczeem, wat hij ook heeft. Eczeem en allergieën gaan vaak hand in hand. De kinderarts van het cb vond het ook geen gekke gedachte dat hij misschien een allergie zou kunnen hebben omdat ik er zelf ook een stuk of wat heb, maar zei ook dat er meer aan de hand moest zijn dan alleen erfelijke aanleg door mij zoals eczeem. Ik maak me echt niet zo gauw zorgen, maar ik vind het gewoon absurd dat de ha hier zelf dus eigenlijk niks van lijkt te vinden en mij tegenover de kinderarts als overbezorgde ouder weg zet. Nou ja, oké ook op aanraden van het cb mag hij dan toch maar even doorgestuurd worden want de ouders zijn zó bezorgd. Ik ben niet bezorgd, hij doet het verder prima, het is alleen niet normaal dat hij al bijna 2 maanden en verstopte neus heeft. Dàt wil ik onderzocht hebben, waarom dat neusje verstopt blijft zitten. Het is ook niet normaal dat een baby met 8,5 maand van de fles af is omdat hij daar geen lucht voor heeft, het is niet normaal dat hij constant op adem moet komen bij eten, sabbelen op de speen, slaapapneu heeft, net genoeg vocht binnen krijgt om niet uit te drogen...
Het is niet persoonlijk bedoelt hoor, het zit me momenteel even flink hoog.
Ysabella
Ach... wanneer mag hij naar de kinderarts? Moedergevoel zit er zelden naast, als jij denkt dat er wat niet klopt dan klopt er hoogstwaarschijnlijk ook iets niet. Of het door jouw medicatie komt zou dan natuurlijk uitgezocht moeten worden. Hopelijk voel je je daar niet schuldig om, je kan namelijk niet zonder.