• [verwijderd]

Hier kunnen we kletsen over alle baby-dingen!

Van de eerste weken tot de eerste stapjes en woordjes. Alle mijlpalen, zorgen en vragen, deel ze hier 😁

• [verwijderd]

RΓ©my (ruim 4mnd) heeft al weken af en toe last van zijn tandjes. De afgelopen dagen kreeg hij diarree, gisteren heeft hij minder gegeten van normaal (dus alsnog heel veel hoor πŸ˜› ) . Vandaag had hij echt weer last. Ik ging even spieken, en jawel! Ik zie eindelijk 2 witte streepjes! Hopelijk zijn ze snel door, die krengetjes! 😊

Oke, R is dan officieel geen baby meer. Maar zal nog steeds genoeg mijlpalen hebben. En ze is mijn eerste, dus vast ook nog genoeg zorgen en vragen. Dus ik ben hier ook.
    En kletsen over je kind is toch wel erg leuk. πŸ˜‚

• [verwijderd]

Soturi Hoe oud is ze? Ik denk dat tot 2 nog wel baby is hoor πŸ˜‹

• [verwijderd]

Ysabella ja niet qua lengte πŸ˜† maar gewoon qua schattigheid en ontwikkeling. Ze zijn met 2, begin peuter, toch nog iets afhankelijker dan een kleuter. Dus van mij mag het er wel bij πŸ˜›

[verwijderd] Ze is van 19 mei 2019. Dus ruim 1. (14 maanden, ook al wil ik eigenlijk niet meer in maanden tellen)

Je woont in Frankrijk natuurlijk. Hebben ze daar het begrip 'dreumes'? Of dan iets wat erop lijkt in ieder geval.
          Zo niet, dan is ze gewoon nog baby inderdaad.

Sowieso qua praten is ze nog baby. πŸ˜‚

M. is 16 maanden maar vind ook wel leuk om mee te kletsen!

(Plus: hij slaapt nog als een pasgeborene dussss... πŸ˜†)

Ysabella Van wanneer is N.? En wat fijn dat Z. er zo lang tussen liet!

En, ik kan er niks aan doen, maar om een of andere reden ben ik altijd nieuwsgierig naar de namen van jouw kids...

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Ysabella Even iets om te delen: Z. Heeft vannacht 5.5 uur tussen zijn voeding gelaten. ( ik had het goed ingedikt.😳)

Heerlijk! Heb je zelf ook die tijd kunnen slapen?

Koekie83 En, ik kan er niks aan doen, maar om een of andere reden ben ik altijd nieuwsgierig naar de namen van jouw kids...

Ik ook! Hoewel ik N weet volgens mij. Z heb ik ook wel eens gelezen, maar die ben ik vergeten.

[verwijderd] Wat een schattig plaatje. Maar voor mijn dreumes zo niet kloppend, die had als plaatje 4 een plaatje moeten hebben met dat ze op d'r knieΓ«n zat, en dan als plaatje 6 nog een extra plaatje met dat ze op d'r knieΓ«n liep πŸ˜‚

Ik word sowieso altijd nieuwsgierig als een kind alleen bij letter genoemd wordt. En ondertussen maak ik mezelf daar net zo schuldig aan.

@Vulpen bij jou ben ik ook zo benieuwd hoe je kinderen heten.

Bij R waren plaatje 3 en 4 omgedraaid. Hoewel het wel redelijk tegelijk kwam.

Soturi hahaha ja ben bij Vulpen ook altijd benieuwd maar vind mezelf al zo’n nieuwsgierig Aagje, dat ik me altijd maar inhoud om t te vragen (ook bij anderen overigens). πŸ˜‚

Koekie83 Ja, ik ook.

Dus bij deze, wie bij mij nieuwsgierig is, mag me een pb doen.
                  Ik wil het vooral niet te openbaar op het forum hebben

• [verwijderd]

Ik ben ook erg benieuwd naar de namen van Vulpen.
                    Ik gok lekker Hollands en zonder gedoe. Noor en Maud of zo πŸ˜„ of juist heel lieflijk Elise en Norah πŸ€“

Ik gok ook op niet heel ingewikkeld. Lekker Hollands inderdaad.