[verwijderd]
Hier kunnen we kletsen over alle baby-dingen!
Van de eerste weken tot de eerste stapjes en woordjes. Alle mijlpalen, zorgen en vragen, deel ze hier
Hier kunnen we kletsen over alle baby-dingen!
Van de eerste weken tot de eerste stapjes en woordjes. Alle mijlpalen, zorgen en vragen, deel ze hier
RΓ©my (ruim 4mnd) heeft al weken af en toe last van zijn tandjes. De afgelopen dagen kreeg hij diarree, gisteren heeft hij minder gegeten van normaal (dus alsnog heel veel hoor ) . Vandaag had hij echt weer last. Ik ging even spieken, en jawel! Ik zie eindelijk 2 witte streepjes! Hopelijk zijn ze snel door, die krengetjes!
Oke, R is dan officieel geen baby meer. Maar zal nog steeds genoeg mijlpalen hebben. En ze is mijn eerste, dus vast ook nog genoeg zorgen en vragen. Dus ik ben hier ook.
En kletsen over je kind is toch wel erg leuk.
Soturi Hoe oud is ze? Ik denk dat tot 2 nog wel baby is hoor
[verwijderd] tot 2? Toen werd N al 3 geschat.
Ysabella ja niet qua lengte maar gewoon qua schattigheid en ontwikkeling. Ze zijn met 2, begin peuter, toch nog iets afhankelijker dan een kleuter. Dus van mij mag het er wel bij
[verwijderd] Ze is van 19 mei 2019. Dus ruim 1. (14 maanden, ook al wil ik eigenlijk niet meer in maanden tellen)
Je woont in Frankrijk natuurlijk. Hebben ze daar het begrip 'dreumes'? Of dan iets wat erop lijkt in ieder geval.
Zo niet, dan is ze gewoon nog baby inderdaad.
Sowieso qua praten is ze nog baby.
[verwijderd] het was ook een grapje.
Een moeder dacht gister dat N. 4 jaar was.
Even iets om te delen: Z. Heeft vannacht 5.5 uur tussen zijn voeding gelaten. ( ik had het goed ingedikt.)
M. is 16 maanden maar vind ook wel leuk om mee te kletsen!
(Plus: hij slaapt nog als een pasgeborene dussss... )
[verwijderd] Wat een schattig plaatje. Maar voor mijn dreumes zo niet kloppend, die had als plaatje 4 een plaatje moeten hebben met dat ze op d'r knieΓ«n zat, en dan als plaatje 6 nog een extra plaatje met dat ze op d'r knieΓ«n liep
Ik word sowieso altijd nieuwsgierig als een kind alleen bij letter genoemd wordt. En ondertussen maak ik mezelf daar net zo schuldig aan.
Ik ben ook erg benieuwd naar de namen van Vulpen.
Ik gok lekker Hollands en zonder gedoe. Noor en Maud of zo of juist heel lieflijk Elise en Norah
Ik gok ook op niet heel ingewikkeld. Lekker Hollands inderdaad.