[verwijderd] Honkeytonk die inderdaad, en ik ken Marije van ladies night. Over een paar weken ken ik ze allemaal π
Mamabeertje Remco ken ik en RenΓ©e heb ik wel eens gezien. De rest zegt me niet zoveel. Dat vind ik wel jammer, dan duurt het langer voor ik er goed in zit.
[verwijderd] Ik vind het echt shocking hoe veel mensen Erik de Zwart niet kennen trouwens π± Ben ik nou gewoon oud? π₯
[verwijderd] Marshmallow nooit de top 40 geluisterd vroeger? π΅ Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij, de enige echte, alle 40 op een rij. Met Γrik de zwart, op volle kracht. Dit is de top 40 op vijf drie acht!π΅ Die? Zegt je dat echt niks?
Marshmallow [verwijderd] ja zijn naam uiteraard wel, maar zijn hoofd niet. Hij is ook oud geworden. Grote kans dat ik zijn stem meteen herken.
Vulpen Ik ken alleen Splinter Chabot en RenΓ©e Fokker en Remco Veldhuis. Mijn eerste indruk is dat het niet echt een leuke groep gaat zijn. Ik hoop vooral dat Splinter er lang in blijft π
Vulpen [verwijderd] Hij is ook lastig te plaatsen, dat is juist tof aan hem π https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Splinter_Chabot
[verwijderd] Vulpen zijn hoofd ken ik ook.. maar het enige op die wiki pagina waar ik hem van zou moeten kennen is widm π
[verwijderd] Vulpen ja die ken ik wel, maar dat verklaart nog steeds niet waar ik zijn naam van ken π Ik heb het idee dat ik hem op verschillende plaatsen wel eens voorbij heb zien komen, maar dan te druk bezig was met forummen om ook daadwerkelijk te kijken naar wat er gezegd werd. Zo iemand die er gewoon is, zonder aandacht aan te schenken. π Zal nu met widm wat beter mijn best doen om op te letten!
[verwijderd] smax ook niet gelezen π Maar kan wel dat ik iets van boekpromotie voorbij heb zien komen.
smax [verwijderd] Heb het ook niet gelezen, maar om de omslag van het boek kon ik niet heen π Die was zo.... eh... hysterisch?!
June Vanavond alweer. Ik heb geen idee op wie ik mijn punten in moet zetten. Ze zijn bijna allemaal onbekend voor me.