• [verwijderd]

Ik weet dat het het erbij hoort hoor, maar mocht er iemand tips hebben voor de vermoeidheid en misselijkheid, dan hoor ik het graag.
Ik eet nog maar de helft van wat ik normaal eet (hoef gelukkig niet over te geven).

Ik at alleen nog waar ik echt zin in had op t moment dat ik het kon hebben, soms was dat alleen chips of koekjes.. De trucjes werkten bij mij niet echt, maar je kan raketjes, cola, watermeloen of kamillethee proberen..
De vermoeidheid is volgens mij niet zo veel tegen te doen 😕

(Bij mij was er wel na een tijdje wel sprake van gevaarlijk ondergewicht dus ik ging aan de flesjes drinkvoeding, maar dat zal niet bij jou niet het geval zijn toch?)

Als misselijkheid heel erg is anders medicatie vragen? Ik denk dat wanneer je niet meer misselijk bent de vermoeidheid ook wel minder gaat worden.

Bij mij hielp koud eten goed. Ijsklontjes, milkshake, ijswater. En vooral ook eten waar ik zin in had en loslaten of het wel het beste was. Natuurlijk geen biefstuk of dergelijke, maar bij de eerste dwong ik mezelf tot een boterham met appelstroop, terwijl ik het eigenlijk niet weg kreeg. Bij de tweede was de misselijkheid nog veel erger, dus gaf ik veel meer toe aan wat wel ging.

• [verwijderd]

Ik heb heel veel gehad aan seabands, maar ik begreep dat het heel wisselend is per persoon of ze werken. Voor mij was het in ieder geval echt een wondermiddel!

Emesafene hielp hier

• [verwijderd]

Ik leefde op Spa rood en appelmoes 😅

Ik at echt heel veel appels en droge crackers 😂

Eten waar je trek in hebt! Ik heb wekenlang op olvarit fruithapje geleefd 🙂

Hier hielp regelmatig wat eten ook al had ik er geen zin in.

Voor de vermoeidheid af en toe gewoon lekker gaan liggen.

• [verwijderd]

Emesafene hielp hier niks, sterker, dat maakte het erger! Dat was de beroertste week van mijn zwangerschap. Ik kon af en toe wel dingen eten als Brinta, eierkoeken, cup a soup. Ik ging naar de supermarkt, keek in het rond en vroeg me af of er iets was waar ik zin in kreeg door het te zien. Dat kocht ik dan en meestal kreeg ik dat dan goed weg. Zo kwam ik dus op bovenstaande dingen. Pepermuntjes hielpen hier ook wel wat.

Regelmatig eten, ook s nachts. Had zelf altijd droge crackers naast m’n bed en een kop (koude) thee. Kamille, geloof ik.

Enne, na het avondeten ging ik vaak al naar bed. Super gezellig 😆

Het wordt beter! Hoe ver ben je nu?