• [verwijderd]

Wie is er bekend met de sprookjescamping? Ik heb een 5 jarig zoontje is dat een aanrader?

Mijn broer is er een aantal keren geweest toen zijn oudste twee die leeftijd hadden en ze waren super enthousiast.

Onze oudste vond dat geweldig vroeger maar ik ben er zelf nooit geweest, weet dat ze er met hun moeder zijn geweest. Je krijgt nog wel heel lang die liedjes te horen dan 😛

Wij waren er vorig jaar, erg leuk en zeker voor een 5jarige.

• [verwijderd]

Ik kan evt een chalet particulier huren maar is het 1100 euro waard voor 1 week?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Huggybird

Nou het is overal landal de parken zijn ook rond 1000 euro voor een week(zomer) het is gewoon heel duur😪
    Ik heb er nu 1 goedkoper gevonden en met veel leuke dingen in de tuin
    Ik twijfel ook omdat het particulier is. Hebben er hier ervaring mee met particuliere huur op een camping?

[verwijderd] in het hoogseizoen vind ik weinig huisjes (zeker voor 5-6 personen wat wij nodig hebben) die goedkoper zijn. Wat betreft particulier, wij hebben dat ook wel eens gedaan. Meestal is schoonmaak etc wel via het park geregeld en is het enige dat het geen standaard meubilair is en dat onderhoud kan verschillen. Onze ervaringen waren prima.

• [verwijderd]

Huggybird

Nee en voor 2 betaal je het zelfde als met 4☺️
      En normaal vind ik het wel prima maar als je nu per dag 1 uurtje bijv mag zwemmen en alleen buiten in de speeltuin kunnen vind ik het veel geld..

[verwijderd] er zitten idd ook nog allemaal “beperkingen” aan vast.... maar kun je niet nog mensen mee nemen en de kosten delen? Scheelt al weer.