Soturi Gisteren zijn wij erachter gekomen dat we er een dochter bij krijgen. Nu zijn we alleen nogal inspiratieloos wat betreft namen. Denken jullie mee? Lief dat jullie nog meedenken, maar dat hoeft niet meer. 🙂 We zijn inmiddels uit de naam.
Madeliefje06 Leuk! Weer een beetje in de Engelse richting? Fay, Faye Emily Mae Nova, Nola Tess Maeve Kate Robin Yara Charlie Fayen Marly Skye, Skyler Ziva Jill Quinn Jade Megan Loïs Liz Lou Bobbie June
Pimpelmeesje Superleuke naam 😁 Geen voorstellen voor haar zusje, maar ik lees al wel leuke namen hier.
[verwijderd] Ik zag gisteren een vrouw op tv die Logan heette, moest meteen aan dit topic denken. Misschien iets voor jou?
Blue Ik vind Maeve echt ontzettend leuk bij R! Kris Scottie Delta Katie Eliza Rosie Scout Pixie Sara Emily Ruby Mikki Celia Jolie/Julie Yara Lucy Luna Zoë Ava Robyn Zara Phlox Quinn Raven Lexa/Lexie Lily Jade Anna Ivy Jordan/Jordyn Liz Jill Jules Charlie
Soturi Alles wat hier genoemd is, is het net niet of kan niet omdat hij in onze omgeving al in gebruik is. Voor deze zwangerschap had ik heel lang al een naam in mijn hoofd. Mijn vriend had hem eerst afgeschoten. Kort na de geslachtsecho zegt hij die naam wel prima te vinden. Alleen toen was ik al aan het verder denken en daardoor aan het twijfelen. Maar ik denk toch dat dit de naam is.
Cactusje Soturi Oh leuk! Die had ik ook wel gewild voor een meisje, maar is niet op de lijst gekomen omdat ik wist dat man die toch meteen zou afschieten.