[verwijderd] Ze zeggen wel eens dat wat je denkt dat anderen over je denken, je eigenlijk denk over jezelf.
Dat klinkt heel aannemelijk.
[verwijderd] In de sauna zelf heb ik weinig gemerkt van starende ogen of vreemde blikken, al kan dat ook komen omdat ik veel heb gelegen.
Ik denk dat in de sauna de meeste mensen toch bezig zijn met hun eigen onzekerheden en imperfecties dat ze niet eens op die van een ander letten.
Als ik naar mezelf kijk, dan zijn de dingen waar ik sneller op zou letten, dingen die ik zelf ook heb om onzeker over te zijn. Meer ter vergelijking naar of ik de enige ben ermee of niet.
Sommige dingen zullen wat opvallender zijn. Maar ik constateer ze dan (in mijn hoofd) en ga dan weer door met wat ik aan het doen was. Ik zag een keer iemand met een stoma, en het enige wat ik toen dacht was; oh, dat is een stoma, zo ziet dat dus eruit." Daarna trok ik mijn eigen plan weer.
Ik weet even niet wat je verhaal precies is, maar wat goed dat je weer lekker naar de sauna bent geweest. En dat dit dagje uit je goed heeft gedaan. đ