Puzzelstukje Ondertussen wel mn paper teruggehad die ik afgelopen zondagnacht ingeleverd had! Nog niks van mn examen helaas... maar... een 9,2! En ik maar denken dat ik m niet zou halen...π€π»π
Puzzelstukje Bloem klopt! Dus heel erg bedankt iedereen! Dit cijfer is van ons samenπ @Manque ze vonden jouw spiraal die ik inbracht ook heel goed. Iedereen was benieuwd naar je nav wat ik van jouw werk vertelde. Ik had namelijk een praktijktraining en daarna de paper inleveren. Het werd wel grappig toen mensen vroegen hoe ik jou kendeπ€£
Manque Puzzelstukje wauw wat een cijfer, gefeliciteerd! π En leuk om te lezen dat je er wat aan had π
Puzzelstukje Oke, vandaag mijn examen teruggekregen. Gehaald met een 7,8! Ik mag afstuderen! π₯³π₯³π₯³π₯³
[verwijderd] 26 april heb ik het intakegesprek voor mijn opleiding. Voor die tijd moet ik nog een middag per week (betaald) vrij met mijn werk regelen en mijn vrijstellingen aanvragen. π€
[verwijderd] Puzzelstukje Human Resource Management, dus eigenlijk heeeel kort door de bocht, personeel en personeel zo inzetten dat je de bedrijfsdoelen ondersteund.