Sevenof9 Soms zeg je iets wat buiten de context van het gesprek best raar klinkt. Heb jij zo'n zin gezegd en wil je hem delen? Dat kan hier! Ik geloof dat ik dit idee heel erg gejat heb want er was ooit al ergens zo'n topic. Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen. Ik begin: Jouw doos zit straks vol opgezette dieren.
LucP Ook @Manque : "Sorry dat ik de vaatwasser niet uitgeruimd heb. Ik was met andere praktische zaken bezig"
Manque LucP helemaal offtopic, die post van jou. De context is iets ongebruikelijker dan de uitspraak :p
[verwijderd] Niet van mij, maar door vriend: we kunnen proberen er (down there) een pizza in te stoppen, maar misschien kunnen we beter eerst gewone seks proberen.
Dahlia Ik had mijn voeten op de benen van mijn man liggen. Hij: je hebt stinkvoeten 😏 (was niet zo hoor) Ik; who cares, not my socks 🤣
Manque @LucP "Ik vond die Gijs van Juf Roos al een vreselijke afspiegeling van mijn gender, ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jou moet zijn."
iMoeder ‘Noem je me nou een sekswerker?’ 😳 Ik heb vriend even uitgelegd dat als je tegen een vrouw zegt, dat ze ‘een pro’ is in bed. Dat niet echt een compliment is perse. 😂😂😂
Deliana "Oh nu snap ik het. Ik moet gewoon denken aan wat logisch is, en dan het tegenovergestelde nemen, dat is dus de logica" En tegen mijn vader: "doe mij een lol en lees het stukje nog eens, maar haal dan 50 punten van je IQ af".