Dames,
normaal loop ik niet zo snel bij de dokter, maar in dit geval twijfel ik zelf een beetje.
Sinds gisteravond hoest de jongste van 3 enorm. Voornamelijk een droge hoest, er lijkt geen slijm vast te zitten. Hij heeft 39.1 koorts, eet niks, maar drinkt voldoende.
Hij heeft kma en ik vermoed dat hij ergens gisteren iets gehad heeft wat hij niet mag hebben. Maar hij kan het me niet vertellen en ik zou niet weten wat het geweest moet zijn.
Ik heb zijn puffer gisteren gegeven, maar ik merk dit keer weinig verschil. Uiteindelijk heb ik de hap gebeld gisteravond, maar zij zagen geen reden om langs te komen, waarschijnlijk gewoon een virus.
Maar nu twijfel ik of ik morgen de ha moet bellen om toch even te laten kijken. Aan de ene kant maak ik me zorgen, maar aan de andere kant denk ik dat het wel los zal lopen. Normaal gesproken zegt mijn gevoel wel wat ik het beste kan doen, maar nu lijkt dat gevoel compleet weg te zijn. Hij slaapt enorm veel vandaag en dat is niks voor hem, ook niet als hij ziek is.
Wat zouden jullie doen?