Het gaat hier goed met de zindelijkheid! Het is nog wel veel sturen, maar echt vooruitgang.
Afgelopen donderdag zijn we vrij spontaan uit eten geweest, de zus van mijn vriend was jarig. We moesten daarvoor een uur in de auto zitten. Gegokt op geen luier en een handdoek onder haar kont op de autostoel, zeker omdat ze de hele donderdag al droog was. We komen aan bij mijn schoonzus en ze komt droog uit de auto. Super trots!
Helaas waren we de brilverkleiner vergeten en durfde ze daar niet op de wc. Voor in het restaurant en de terugweg wel gekozen voor een luier. De terugweg was sowieso de bedoeling met luier omdat we er vanuit gingen dat ze in slaap zou vallen. De luier in het restaurant omdat je toch langer buiten de deur bent en nog steeds geen brilverkleiner mee.
Het was een klein stukje lopen naar het restaurant. Daar ging het helaas dan wel mis. Dus in het restaurant een droge broek aan gedaan en dus de luier.
Vrijdag was ze ziek, heeft de hele dag in bed gelegen en heeft daarom de hele dag een luier om gehad.
Zaterdag is de in de ochtend ook begonnen met een luier, in de middag maar weer zonder. Dat ging niet helemaal goed. En ze zegt telkens nee als we vroegen of ze moest plassen. Dus ik was er een beetje bang voor dat de voortgang die we hadden gemaakt weg was.
Gisteren ging weer heel goed. Gisteravond uiteindelijk de laatste sticker mogen plakken en vanmorgen een cadeautje gekocht om dat te vieren.
Nu beginnen we vol goede moed aan een nieuw papier met 10 vakjes. Weer een sticker voor iedere keer dat ze plast of poept (het is vooral plassen) op de wc.
Op het nieuwe papier heb ik ook een luier met een rood kruis erdoor getekend, want we willen (overdag) geen luiers meer. Dat ziet en benoemt ze ook.
We zijn nu alweer 2 stickers verder op het nieuwe vel. En gisteren en vandaag (tot nu toe) droog.
De knop bij R lijkt om te zijn/gaan nu.