Ysabella
Ik denk ook niet dat ze het gewoon wil doen, maar meer gewoon, tja ik weet eigenlijk ik niet hoe ik het anders uitleggen moet naar dat het haar niet boeit/ interesseert of het nou wel of niet lukt. Ze heeft van de week toevallig 1x geprobeert haar natte ondergoed te verstoppen. Vanmorgen zei ze dat haar onderbroek plakkerig was maar het was geen plas, was het wel... iedereen die haar van dichtbij kent zeggen ook, gemakzucht. Ik ga het gesprek over bedplassen ook niet meer met haar aan, het is ik weet het niet of ze kiest een antwoord uit de vragen die ik stel, werd je niet wakker, durfde je niet bijv. Het is nu alleen nog dat ze schoon ondergoed moet pakken en het matje van haar bed moet halen.
Ik denk dat we haar maar weer zelf op de wc moeten zetten, ik savonds voor ik naar bed ga en man smorgens vroeg als hij uit bed komt. Kijken hoe dat gaat. Volgens Google is het al 'problematisch' dat ze nog zo vaak in haar bed plast en het eerste wat je dan moet proberen is zelf op de wc zetten. Als dat na een tijdje ook niet goed gaat ga ik de ha pas bellen over verdere mogelijkheden, dan hebben we dat al gedaan. Ik denk soms wel eens dat J nog eerder droog zal zijn dan haar🙊