• [verwijderd]

sjorsje ik denk dat dit echt geen probleem wordt. Rutte gaf van de week aan dat als je naar het buitenland gaat naar een land moet gaan waar de situatie ook controle is, gelijk aan Nederland. Niet naar een land waar ze nog midden in een piek zitten. Als Frankrijk niet doorgaat wordt het hier ook Oostenrijk. Daar zijn buitenlandse toeristen in ieder geval welkom.

Hier is de kans erg groot dat we naar Spanje gaan! 😊 Rustige camping waar we vorig jaar ook zijn geweest. Zou echt een cadeautje zijn als we kunnen gaan 😉

Jaloers op de mensen die naar Frankrijk gaan haha. Wij zouden 12 juni gaan maar ja dan de grenzen nog niet open. Onze reis is definitief geannuleerd. We zouden eerst helemaal niet meer weg maar gaan nu aankomende week van dinsdag tot vrijdag toch ff eruit naar Center Parcs.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir Dordogne ☺️. Ik heb er echt heel veel zin in. Dit weekend ook bericht van de camping gehad dat alle faciliteiten gewoon open zijn.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir wij hebben een meer en daar mag gelukkig wel gezwommen worden. Het sanitair is ook zonder beperkingen open. Het is een camping van minder dan 50 plekken en erg ruime plekken. Echt perfect!

We hebben nu ook de tweede camping in Frankrijk geannuleerd. We kregen te horen dat we als volwassenen mondkapjes moesten dragen bij het sanitair, zwembad en bij het brood halen.
      Daar hebben wij geen zin in!

We gaan nu twee weken naar een boerencamping in Zeeland (met privésanitair:-)).

We hopen dat we in de herfstvakantie nog een weekje naar het buitenland kunnen.

• [verwijderd]

smax dan had ik ook geannuleerd! Ik ga nog even checken hoe dat bij onze camping zit. We hebben een camping met Nederlandse eigenaars en tot nu toe vind ik ze vrij nuchter in hun benadering. Ik kan mij haast niet voorstellen dat ze dit ook gaan verplichten.

• smax hebben hierop gereageerd.

Hooyo-shimbir ik heb vannacht gedroomd dat we de eerste waren die na de Corona weer mochten komen kamperen. Het gras stond overal super hoog en fluffig en t was zo heerlijk om de tent op te zetten. 😂 t ging wel regenen toen we bijna klaar waren dus de extra voor luifel deden we de volgende dag pas 😂

ik heb totaal geen behoefde aan vakantie hoor 😋🙄

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hooyo-shimbir Klinkt inderdaad alsof je er helemaal niet mee bezig bent 😂.

Ik ook helemaal niet en heb daarom net direct de website van onze camping weer gecheckt ivm eventuele mondkapjesperikelen. Personeel draagt mondkapjes en het sanitair wordt extra goed schoongehouden. Daar heb ik verder geen problemen mee 😉. Verder overwegen ze looproutes in het sanitair gebouw. Dat klinkt als dikke prima 👍. Nog 4,5 week!

[verwijderd] bij ons precies hetzelfde. Wij gaan 20 juli.... 😬 nog 7 weken voelt toch al een beetje als aftellen!

[verwijderd] Deze had Franse eigenaren. Toen we een mailden met dat we wilden annuleren, probeerden ze ons over te halen met dat we konden komen. Maar dan wel met mondkapje, zwembad kon gebruikt worden (wel met regels).
              Dat voelt voor ons niet echt als vakantie haha.

Benieuwd wat de eigenaren van jouw camping zeggen.

Vind het wel heel jammer dat het niet doorgaat. In de meivakantie zouden we twee weken naar de Cote d’Azur gaan en is ook niet doorgegaan. Mis het wel... het Franse land, heerlijk ontbijten, de grote winkels...

• [verwijderd]

smax wij hoeven gelukkig geen mondkapjes op. Krijg een beetje dit beeld voor me 😳

Wel ontzettend balen zeg voor jullie. Onze meivakantie ging ook niet door en daar baalde ik ook enorm van. Ik ben wel opgelucht dat we nu wel naar Frankrijk kunnen. Wel bijzonder dat er op campings een verschillend beleid is.

Wij gaan sowieso een weekje Veluwe, verder twijfelen we over buitenland. Wie weet boeken we last minute naar ons favoriete resort in Egypte, ik voel er alleen weinig voor om met allerlei aanpassingen op vakantie te gaan.

[verwijderd] Hahahaha ja, ik zie ons al zo thuiskomen.
                  De lol is er voor ons af. M’n schoonouders boden hun caravan in Zeeland aan met privésanitair. Gaan we daar lekker heen. Zonder mondkapje🙂

We hebben ook twee strandhokjes op het strand, dus hoeven ook niet steeds met onze spullen te sjouwen.

Hopelijk kunnen we volgend jaar weer twee keer naar Frankrijk.

• [verwijderd]

smax ik zat nog na te denken over die mondkapjes. Dat is toch niet haalbaar op een camping. Moet je meerdere mondkapjes meenemen naar een camping en deze ook nog dagelijks uitwassen 🤨. Ik ben überhaupt benieuwd of mensen maar zo camping willen gaan. Gewoon lekker genieten van jullie vakantie in Zeeland!