Yep. Met drie jongens heb je al snel je hele toko vol met spul en speelgoed. Nu is de jongste over een tijdje jarig. Ivm Corona ben ik voor en na wat aan het verzamelen. En als er iets bezorgd moet worden kost dat tijd natuurlijk.
Iemand nog briljante ideeën?
Kado voor jongen van 10 die alles al heeft 🤪
Ik heb gravitrax voor zoon besteld... Weet nog niet wat hij er van vindt, volgende week jarig.
Hij is gek op spelletjes en krijgt ook Stratego.
Verder: iets voor op zijn kamer, zitzak, bluetooth muziekbox, abonnement op een tijdschrift, bijzonder uitje,
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Heeft hij skeelers? Een space scooter? Een wavebaord?
Gravitrax is ook echt leuk!
Edit: Mijn man zegt: "meer lego. Het bestaat niet dat iemand alle lego bezit en lego kun je nooit genoeg hebben."
Wij zijn fan van abonnementen en dagjes uit. Dat vinden ze leuk en hebben ze langer lol van. En ik minder zooi.
Femkes Dat is leuk ja. Maar ja, nu wat lastig.
Ik heb daarnet het tuinhuisje opgeruimd. Weer het buitenspeelgoed gesorteerd en spul weggegooid. Daardoor overzicht gekregen in wat we hebben en wat nog leuk is voor erbij. Zojuist dus een bestelling gedaan voor midgetgolfset, raketlanceerding en een watersproeiding. Met een zomer in de tuin voor de boeg wel leuke kadootjes dacht ik zo.
Bloem mijn zoon heeft trouwens van Sint een Fitbit Ace 2 gekregen; een absolute hit hier! Sowieso blijkt een horloge met dat mooie weer heel handig, maar er zit ook een stappenteller bij en hij houdt o.a. je slaapruimte bij via een app. Vooral die stappenteller is het einde, nog steeds als hij 's avonds een melding van zijn horloge krijgt dat hij zijn doel met stappen gehaald heeft is hij dolblij