• Algemeen
  • Kerstkado’s voor de echtgenoten, opa’s en oma’s en voor jezelf?

Ik vind het moeilijk. We doen voor het eerst echt kado’s met kerst, maar ik heb geen idee wat ik kan kopen voor mijn man of voor mijn moeder en kom zelf ook weer niet verder dan Rituals...
Wat willen jullie zelf graag en wat kopen jullie voor je man en ouders?

Op black Friday heb ik een google home mini gekocht voor mijn man en ik denk dat ik een Ritualspakket krijg 😅

Appelsientje Nee....
    "De Google Home Mini is een slimme speaker van Google met ingebouwde Google Assistent in een compact formaat. Gebruik deze speaker als handsfree hulpje in huis door vragen te stellen of slimme apparaten te laten aansturen." ...ik vind het onzin denk ik maar hij wil 'm graag 😏

Ik heb voor Luc en mij een paar bordspellen gekocht die je goed met 2 personen kunt doen. Voor mijn neefje en nichtje ieder een stuk speelgoed en een kleurboek. Voor onze zoon een stuk speelgoed. En voor mijn zusje en haar vriend hebben we besloten wat van de kosten op ons te nemen voor een tripje naar Euro Disney (dus die krijgen verder geen cadeaus met kerst, maar hier hebben ze veel meer plezier aan).

• [verwijderd]

Kids krijgen hier kleding of andere dingen, behalve speelgoed.. Dat hebben ze met Sinterklaas al zoveel gehad.. Meestal doen we er ook wel een pak stiften ofzo bij..

Vind het voor mezelf lastig, heb maar bonnen gevraagd die ik straks als ik een ander huis heb kan gebruiken..