Pippa Vorige week heb ik mijn arm flink verbrand aan het stoom van de waterkoker. Was eerst gewoon een dichte brandwond maar vorige week schaafde er een stuk van het bovenste laagje af toen ik bezig was. Het is nu een onwijs nare plek en ben bang dat het een lelijk litteken wordt. Iemand ervaring met een litteken creme die echt goed werkt?
Dahlia Pippa geen idee eigenlijk wat echt een goede zalf is maar heb je wel in de gaten dat je een hartjes litteken aan het vormen bent đ⤠Edit; ik weet wel een goede olie maar dat is nertsolie maar dat is dus niet dier vrij.
Pippa Dahlia haha misschien hou ik hem dan maar, scheelt geld voor een tattoo đ bio oil heb ik hier in de kast volgens mij
[verwijderd] Bi-oil is een goed product. Maar dat mag wel alleen gesmeerd worden als de wond helemaal dicht is volgens mij.
Pippa [verwijderd] late reactie đ maar het is opzich goed geheeld en wel lichter geworden. Het blijft wel een nare zichtbare plek maar ik ga voorlopig door met bio oil smeren. En anders toch ooit maar een mooie tattoo eroverheen anders đ