[verwijderd]
Torretjeee ja dat laatst hebben we dus al geprobeerd maar kon dus echt naar huis omdat hij echt niet wilde haha!
ja slaapvoeding geef ik nog 1 a 2 x, kunnen we nog eens proberen.
Torretjeee ja dat laatst hebben we dus al geprobeerd maar kon dus echt naar huis omdat hij echt niet wilde haha!
ja slaapvoeding geef ik nog 1 a 2 x, kunnen we nog eens proberen.
Op zn zij voeden met gezicht van je af
Je partner of en iemand anders laten voeden
Andere fles proberen
Fles laten drinken na bv zodat de honger niet zo groot is
Even wat ideetjes
Elsie89 andere fles gehaald inmiddels en idd dat van niet te grote honger gaan we zometeen ff proberen
[verwijderd] succes!
O en lopend voeden is ook nog een optie
Ik wens je succes. Hier hebben we het ook gehad, sinds dit weekend accepteert ze de fles. Ik geef ook bv, ben bezig met overstappen naar kv.
We hadden eerst nutrillon, nu hero. Misschien dat het qua smaak nog wat uit maakt? En we hebben het gaatje iets groter geprikt in een s speen. Wat het geweest is weet ik niet, maar nu accepteert ze het wel.
Ik wil je heel veel succes wensen want ik weet hoe lastig het kan zijn.
Heel erg warm maken die fles helpt hier. En mijn tweede vond elke biologische melk het lekkerst. Succes!
Ik lees graag mee. Want om dit moment pakt me dochter de fles ook nog niet echt.
Ze weet niet goed wat ze ermee moet.
Ze gaat volgende maand namelijk naar de opvang en daar geven ze mijn bv in de fles.
Dus ze moet wel gewend zijn aan een flesje.
Op het moment probeer ik het nu met de avent flessen.
Bubblicious onze zoon drinkt prima uit avent onze dochter kreeg daar njiks uit. Zij deed het prima op de difrax flessen
Wij hadden ook een flesweigeraar. Heb van alles geprobeerd ( alle soorten spenen, voeden met fles in een washand, fles geven wanneer ik niet in de buurt was, speen in mijn bh dragen etc).
Het enige wat hier écht werkte was de speen van de fles een tijd in de moedermelk leggen en daarna uitkoken. Ik had er totaal geen vertrouwen in, vooral niet omdat de speen daarna uitgekookt moest worden, maar gek genoeg was dat hier dé oplossing. Sindsdien pakt ze de fles goed en is het geen strijd meer.
Ik heb er ook zo een gehad. Uiteindelijk deed ie t wel bij een ander thuis waar ik niet was.
En thuis uiteindelijk met warme speen die daarna even in suikerwater was gedoopt. Misschien wat minder pedagogisch verantwoord maar na 3 dagen pakte hij uiteindelijk gewoon de fles!