• [verwijderd]

Waarom ben jij (nog) wakker?

• [verwijderd]

Wakker want een hongerig jongetje die wil drinken.
Peuter is ook wakker om de 1 of andere reden. Die bouwt een feestje in zijn eigen kamer. Weirdo. Vriend is maar bij hem gaan liggen, hopelijk gaat iedereen in huize Lai snel weer slapen!!

Hier dochter die begon te huilen en verschoont moest worden. Is iets van de laatste dagen. Normaal slaapt van van 19 tot 900 ๐Ÿ™„.

Ik was wakker net voordat dit topic werd geopend. Ook hier een hongerig jongetje.

Hier vannacht ook paar keer wakker voor ziek en hongerig kindje

Ik ben wakker want net is half 2 's middags en ik heb vannacht heerlijk geslapen ๐Ÿ˜œ

• [verwijderd]

Vannacht wakker geweest omdat man het nodig vond me elke keer aan te raken. Hand hier, aai daar. Lief hoor.. Maar toch. Blijf gewoon van me af! ๐Ÿ˜ 

Hongerig kind meld zich voor de eerste maal deze nacht. Ik verwacht nog minimaal 1x vaker wakker te zijn, rond 4 uur waarschijnlijk.

Ik heb vanmiddag 2 uur liggen slapen op de bank. Ben hartstikke wakker nu dus ๐Ÿ™ˆ
    Ik heb net dreamschool gekeken op mโ€™n telefoon in bed. Ligt man te mopperen ๐Ÿ˜ฌ. Nu onder de dekens met de telefoon, ga toch maar proberen weer wat te slapen...

Iedereen met nachtdiensten en kleine (Of grote ๐Ÿ˜‰) babyโ€™s: succes vannacht!

• [verwijderd]

Ik heb buikpijn ๐Ÿ˜‘

• [verwijderd]

Hongerige baby ๐Ÿ˜ด

• [verwijderd]

Hopsatee ja gaat heel goed ๐Ÿ™‚
      Remy begint lekker aan te komen , hij slaapt goed en eet goed. Met mij gaat het ook goed! De kraamtranen zijn voorbij, ik geniet echt van het kleine mannetje en ons gezinnetje. (Ik zou alleen wel iets meer willen slapen ๐Ÿ˜› )
      Robbie gaat ook een stuk beter. Hij eet weer gewoon, en is iets minder een draak (slecht luisteren, sneller geรฏrriteerd). Vriend gaat ook goed, wordt wel beetje gek van de opsluiting (hij is super sociaal en wil altijd mensen zien, dat gaat nu niet en dat is lastig voor hem).

hoe gaat het bij jullie? ๐Ÿ™‚ jouw kleine is alweer (bijna) 6 maanden?

[verwijderd] geen idee, maar hij was alleen maar aan het huilen. Ik vermoed moe, maar moeite met in slaap vallen. Tenzij hij op zijn buik ligt, en dat wilde ik in eerste instantie liever niet (maar zo is ie wel geรซindigd, hij moest toch slapen)

• [verwijderd]

Plassen, bekkenpijn en snurkende man โ˜น๏ธ