Corona-hulp Cactusje ik heb voor nu niks meer nodig. Of het moet zijn dat jij en Marshmallow nog iemand weten voor 'n pakketje.
June Corona-hulp bedankt voor het regelen!! Fijn dat we 3 lieve mensen blij hebben kunnen maken. (Ik dacht dat er 1 aanmelding was?)
Sweetl Corona-hulp hey jullie! Ik was helemaal even van de kaart lieve mensen🤭 Ik zat op de toilet mezelf moed in te spreken voor mijn sollicitatiegesprek om 3uur. 🤣dus sorry voor mijn verwilderde reactie maar mannnn wat lief 🥰🥰🥰
Vulpen Sweetl Hey, hoe gaat het met jou dan? Want ik heb je hier een poos niet gezien. En ik hoor ook niet bij de lieve mensen, maar ik hoop wel oprecht dat het een beetje beter met je gaat en dat het goed gaat met je vader en zo!
Sweetl Vulpen hey! Ja gaat wel! Ik ga dus hopelijk ergens anders ein-de-lijk werken . En ook eindelijk vakantie vanaf vandaag. Op naar een nieuw begin in januari!
Corona-hulp Ik heb nog 'n paar berichtjes gehad om leden een kleinigheidje te bezorgen. Er kan nog steeds gedoneerd worden.
Tantetil Ik heb dit helemaal gemist. Ik wil uiteraard meedoen. Wil iemand mij de gegevens geven om te doneren?
June Tantetil Ik mis je Tillie, maar ik snap dat je nu even andere dingen aan je hoofd heeft. Take care 😘
Tantetil June ja ik had paar dagen terug al berichtje geplaatst, maar dacht eigenlijk dat die een beetje ondergesneeuwd was. Ik probeer het voor nu weer een beetje los te laten, maar blijft klotesituatie.