Nee niet onder invloed. Ik heb gisteren filmpjes op zijn telefoon gezien en daarop zag je dat hij toen al 'gek' was. Toen kon hij zich echter ook nog heel sociaal wenselijk gedragen waardoor het ook mij niet opviel op de korte momenten dat ik hem zag of sprak. Nu kon hij dat gisteren met vlagen ook heel even. Dan kwam er een nieuwe verpleegkundige binnen en stelde hem de vraag waarom hij er was. Heel beheerst gaf hij dan antwoord. Ik gaf m'n vriendin achter hem langs (hij zat tussen ons in) een knipoog en zei tegen hem: 'Hee, vertel haar eens over je challenge!' Nou daar kwam de woordenkots met rare praat π En andersom kon ik hem er ook enigszins (voor heel korte duur weliswaar) in remmen. Ik stootte hem bijvoorbeeld ff aan en zei: 'doe ff je theezakje in het water voordat je zo ijsthee hebt...' en dan was ie weer heel even rustig.
Ook wel gelachen met die begeleiders hoor. Hij zei namelijk dat ie wel ff ging netwerken daar, en dat hij al deze mensen kon genezen, want hij was God en God is alles. We grapten later dus nog dat die begeleiders het heerlijk rustig hebben nu met zijn komst, want hij neemt hun werk blijkbaar over π